Kleine karekiet of toch anders.....

Gestart door cameraatje, juli 26, 2018, 19:43:32 PM

Vorige topic - Volgende topic

frankaroos

Ik ben ook een van die "hufters uit alle hoeken en gaten tevoorschijn" komend. De pro's wegen niet op tegen de con's wat mij betreft voor HPM. Er zijn nogal wat betweters op dit forum, maar het terechtwijzen van niets vermoedende forum gebruikers, spant bij HPM de kroon. Ik ben als de dood voor deze man, en te oud om een kleuterstandje in ontvangst te nemen, en mijd dit forum inmiddels zoveel mogelijk. Mijn steun dus aan Michel Veldt, hetgeen dan wel weer op een of andere vendetta zal uitdraaien, want het ligt natuurlijk aan mij. Iemand moet deze figuur aan het verstand peuteren, dat hij niet bepaalt wat er op dit forum gebeurt of wat gebruikelijk is. Ik ga maar gauw mijn account verwijderen, zodat ik niet alle stront over me heen krijg ...

HPM

Citaat van: FrankR op juli 27, 2018, 20:46:04 PM
...
Iemand moet deze figuur aan het verstand peuteren, dat hij niet bepaalt wat er op dit forum gebeurt ...

Dat doe ik niet. Jullie beweren dat ik dat doe.
Kruip maar snel terug onder je steen en laat mij en dit forum met rust.
Herman van der Meer

frankneijts

Citaat van: FrankR op juli 27, 2018, 20:46:04 PM
Ik ben ook een van die "hufters uit alle hoeken en gaten tevoorschijn" komend. De pro's wegen niet op tegen de con's wat mij betreft voor HPM. Er zijn nogal wat betweters op dit forum, maar het terechtwijzen van niets vermoedende forum gebruikers, spant bij HPM de kroon. Ik ben als de dood voor deze man, en te oud om een kleuterstandje in ontvangst te nemen, en mijd dit forum inmiddels zoveel mogelijk. Mijn steun dus aan Michel Veldt, hetgeen dan wel weer op een of andere vendetta zal uitdraaien, want het ligt natuurlijk aan mij. Iemand moet deze figuur aan het verstand peuteren, dat hij niet bepaalt wat er op dit forum gebeurt of wat gebruikelijk is. Ik ga maar gauw mijn account verwijderen, zodat ik niet alle stront over me heen krijg ...

Een onbegrijpelijke reactie wat mij betreft die daarom om enige uitleg vraagt. Heb je 68 discussiebijdragen even snel doorgenomen en kan daarin nergens iets vinden wat bovenstaande aantijgingen jegens Herman rechtvaardigt (eerder het tegendeel ..), persoonlijke ervaringen kunnen dus de reden niet zijn. Om dan woorden als 'doodsbang', 'vendetta', 'stront' te gebruiken vind ik hééél vreemd..
Groeten,

Frank

"When logic and proportion have fallen sloppy dead...
Remember what the dormouse said: feed your head!"
Grace Slick in 'White Rabbit'

Roy Schroor

Citaat van: frankneijts op juli 27, 2018, 21:13:40 PM
Citaat van: FrankR op juli 27, 2018, 20:46:04 PM
Ik ben ook een van die "hufters uit alle hoeken en gaten tevoorschijn" komend. De pro's wegen niet op tegen de con's wat mij betreft voor HPM. Er zijn nogal wat betweters op dit forum, maar het terechtwijzen van niets vermoedende forum gebruikers, spant bij HPM de kroon. Ik ben als de dood voor deze man, en te oud om een kleuterstandje in ontvangst te nemen, en mijd dit forum inmiddels zoveel mogelijk. Mijn steun dus aan Michel Veldt, hetgeen dan wel weer op een of andere vendetta zal uitdraaien, want het ligt natuurlijk aan mij. Iemand moet deze figuur aan het verstand peuteren, dat hij niet bepaalt wat er op dit forum gebeurt of wat gebruikelijk is. Ik ga maar gauw mijn account verwijderen, zodat ik niet alle stront over me heen krijg ...

Een onbegrijpelijke reactie wat mij betreft die daarom om enige uitleg vraagt. Heb je 68 discussiebijdragen even snel doorgenomen en kan daarin nergens iets vinden wat bovenstaande aantijgingen jegens Herman rechtvaardigt (eerder het tegendeel ..), persoonlijke ervaringen kunnen dus de reden niet zijn. Om dan woorden als 'doodsbang', 'vendetta', 'stront' te gebruiken vind ik hééél vreemd..

Sterker nog:

Citaat van: FrankR op juli 27, 2018, 20:46:04 PM
maar het terechtwijzen van niets vermoedende forum gebruikers, spant bij HPM de kroon.

Juist Herman zelf wordt hier om 3 keer niets teruggefloten op een manier waar je op zijn minst vragen bij moet stellen. Dat hij zich dan met gelijke munt verdedigt is nog wel te begrijpen.
Met vriendelijke groet,
Roy

OlivierO

Ik steun Herman. Hij begint niet met modder te gooien maar wijst de "nieuwe" forum gebruiker er alleen op wat er hier wenselijk is, zowel qua waarneming.nl als qua forum ...

Dat Herman op andere momenten wel eens vreemd uit de hoek kan komen, dat weet iedere geregelde bezoeker wel, maar daar ben ik aan gewend ondertussen (temeer omdat ik zelf wel eens vreemd uit de hoek kan komen ...  B) ). Het is echter geen rede om hier gericht met modder te smijten.

Voor iedereen: graag bijleggen dus.  :police:
Olivier Olyslaegers

Wil je een vraag stellen? Kijk dan eerst even hier.

snwja3

Je hoeft het niet eens te zijn met bepaalde reacties, maar je moet mijn inziens wel meenemen waarom een heel aantal mensen zo denken. Een aantal figuren bestieren hier het forum en niet bepaald altijd op een even vriendelijke en juiste manier. Is inherent aan een forum en in vergelijk met andere valt het nog wel mee, maar ga eens niet in de ontkenningsfase, probeer eens te kijken waarom er toch een andere mening leeft dan men hier van zichzelf heeft. Als men dat eens meeneemt, een ieder hand in eigen boezem steekt, kan het alleen maar beter worden.
Wietze Janse

HPM

Ik kan mij zo voorstellen dat we de de vragensteller aan de top van dit topic niet meer terug zullen zien. In zijn plaats zou ik mij in ieder geval afvragen in wat voor gekkenhuis ik was beland.
Herman van der Meer

frankneijts

Citaat van: FrankR op juli 27, 2018, 22:03:58 PM
Citaat van: snwja3 op juli 27, 2018, 21:54:43 PM
Je hoeft het niet eens te zijn met bepaalde reacties, maar je moet mijn inziens wel meenemen waarom een heel aantal mensen zo denken. Een aantal figuren bestieren hier het forum en niet bepaald altijd op een even vriendelijke en juiste manier. Is inherent aan een forum en in vergelijk met andere valt het nog wel mee, maar ga eens niet in de ontkenningsfase, probeer eens te kijken waarom er toch een andere mening leeft dan men hier van zichzelf heeft. Als men dat eens meeneemt, een ieder hand in eigen boezem steekt, kan het alleen maar beter worden.

Bedankt Wietze, ik dacht dat ik even alleen stond ondanks Michel's goede posts. Ik wilde even mijn kop onder een steen van daan halen. Maar de vendetta en stront zoals voorspeld, deden zich voor. En stop eens met dat arrogante zonnebrilletje Frank Neijts.

B)
Groeten,

Frank

"When logic and proportion have fallen sloppy dead...
Remember what the dormouse said: feed your head!"
Grace Slick in 'White Rabbit'

OlivierO

Nou, nou, ik denk dat iemand het allemaal iets te serieus neemt. Als dat zonnebrilletje al arrogant is ...  :huh:
Olivier Olyslaegers

Wil je een vraag stellen? Kijk dan eerst even hier.

Roy Schroor

Citaat van: HPM op juli 27, 2018, 22:38:27 PM
Ik kan mij zo voorstellen dat we de de vragensteller aan de top van dit topic niet meer terug zullen zien. In zijn plaats zou ik mij in ieder geval afvragen in wat voor gekkenhuis ik was beland.

Amen.....
Met vriendelijke groet,
Roy

cameraatje

Beste mensen,

Wat een drukte, had ik dat geweten....
Inmiddels de waarneming geplaatst met drie foto's en bedankt voor de 2 reacties die wel ingingen op mijn vraag, ik maak er de bosrietzanger van!

Ik zal niet snel weer een vraag op dit forum stellen, een simpele opmerking zou wat mij betreft ook meer dan genoeg zijn geweest met de melding dat vragen stellen niet gewenst is.
Ik was dan ook zeer onaangenaam verrast door de preek van Herman!

Met vriendelijke groet, Eric


HPM

Citaat van: cameraatje op juli 28, 2018, 19:25:28 PM
Beste mensen,

Wat een drukte, had ik dat geweten....
Inmiddels de waarneming geplaatst met drie foto's en bedankt voor de 2 reacties die wel ingingen op mijn vraag, ik maak er de bosrietzanger van!

Ik zal niet snel weer een vraag op dit forum stellen, een simpele opmerking zou wat mij betreft ook meer dan genoeg zijn geweest met de melding dat vragen stellen niet gewenst is.
Ik was dan ook zeer onaangenaam verrast door de preek van Herman!

Met vriendelijke groet, Eric

Volgens mij heeft niemand hier gezegd dat vragen stellen omgwenst is. Dat zou ook wel heel raar zijn, omdat het de belangrijkste functie van dit forum is om antwoord op vragen te geven of te krijgen.
Herman van der Meer

JJ Blom

Nu moet ik weer heel hard lachen en huilen tegelijk. Weer de vermoorde onschuld uithangen.  :huh:
Lees nog eens hoe Eric het vond hoe hij door jou werd behandeld. Waar is je inlevingsvermogen?  :angry:
Groeten, Jan-Jacob

Roy Schroor

#43
Herman geeft enkel aan dat het de bedoeling is dat je, als je hier een vraag stelt, de betreffende waarneming ook invoert. Dat je niets mag vragen is onzin en is ook nooit gezegd. Overigens heeft Herman op prima toon verteld wat hier gebruikelijk is op het forum en wordt hij vervolgens afgekraakt door telkens dezelfde mensen (ja, echt, dit soort discussies hebben we al vaker gehad helaas).

Dat Eric vervolgens zijn account opzegt verbaast me trouwens niet na deze bakken scheldwoorden. Dat dat aan Herman zou liggen wel.

En even voor wie de discussie terugleest: Frank Roos heeft 2 van zijn berichten verwijderd, vandaar dat een deel van deze discussie ietwat onleesbaar is geworden.

Citaat van: JJ Blom op juli 28, 2018, 19:40:11 PM
Nu moet ik weer heel hard lachen en huilen tegelijk. Weer de vermoorde onschuld uithangen.  :huh:
Lees nog eens hoe Eric het vond hoe hij door jou werd behandeld. Waar is je inlevingsvermogen?  :angry:

Boos worden helpt trouwens niet Jan-Jacob, heel specifiek aangeven wat er in jouw ogen misgaat wel.

Edit: zie voor de ingevoerde waarneming hier.
Met vriendelijke groet,
Roy

snwja3

#44
Citaat van: Roy Schroor op juli 28, 2018, 20:29:32 PM
Herman geeft enkel aan dat het de bedoeling is dat je, als je hier een vraag stelt, de betreffende waarneming ook invoert. Dat je niets mag vragen is onzin en is ook nooit gezegd. Overigens heeft Herman op prima toon verteld wat hier gebruikelijk is op het forum en wordt hij vervolgens afgekraakt door telkens dezelfde mensen (ja, echt, dit soort discussies hebben we al vaker gehad helaas).

Dat Eric vervolgens zijn account opzegt verbaast me trouwens niet na deze bakken scheldwoorden. Dat dat aan Herman zou liggen wel.

En even voor wie de discussie terugleest: Frank Roos heeft 2 van zijn berichten verwijderd, vandaar dat een deel van deze discussie ietwat onleesbaar is geworden.

Citaat van: JJ Blom op juli 28, 2018, 19:40:11 PM
Nu moet ik weer heel hard lachen en huilen tegelijk. Weer de vermoorde onschuld uithangen.  :huh:
Lees nog eens hoe Eric het vond hoe hij door jou werd behandeld. Waar is je inlevingsvermogen?  :angry:

Boos worden helpt trouwens niet Jan-Jacob, heel specifiek aangeven wat er in jouw ogen misgaat wel.

Edit: zie voor de ingevoerde waarneming hier.

O, gelukkig dat je het even uitlegt:
- Het ligt niet aan Herman e.a.
- Herman e.a. zeggen de zaken niet met regelmaat in een verkeerde toon
- Maar wij vatten het allemaal verkeerd op, het ligt aan ons, de vraagsteller/lezer

Kijk eens naar oorzaak en gevolg, begin bij jezelf, vraag je eens af waarom deze discussies steeds opduiken, in plaats van het steeds te ontkennen en/of weer goed te praten.
Zal je zien, als je daartoe in staat bent, verdwijnen een heleboel van dit soort discussies hier vanzelf.

En nog een ps.je
- het gevoel dat JJBlom/FrankR hier hebben verwoord, leeft bij heel veel meer mensen, die hier niet (durven) reageren, in het veld is het nogal eens een onderwerp van gesprek.
Ik zou zeggen, doe er toch eens wat mee ......
Wietze Janse

gerdwichers8

't is hier beetje als een goed glas bier wat steeds weer dood slaat.

frankaroos

Citaat van: Roy Schroor op juli 28, 2018, 20:29:32 PM
En even voor wie de discussie terugleest: Frank Roos heeft 2 van zijn berichten verwijderd, vandaar dat een deel van deze discussie ietwat onleesbaar is geworden.
De discussie is prima te lezen hoor, want de door mij weggehaalde posts deden eigenlijk niet terzake. Overigens, voor de volledigheid, Gerd Wichers heeft ook posts weggehaald. Tenslotte, ik heb even in je profiel gekeken en heb gezien dat je pas zo'n anderhalf jaar actief bent op dit forum. Wel eens over nagedacht of kwesties met meneer Van der Meer al zouden kunnen dateren van ver voor jouw tijd hier op dit forum?

OJGoreng

Citaat van: gbeersma op juli 28, 2018, 21:41:29 PM
Niet omdat ik spijt heb van iets dat ik geschreven heb, maar niemand heeft er op gereageerd

Het is een sympathiek voorstel, maar ik zie niet in hoe je (technisch) zou kunnen voorkomen dat iemand op een andere manier een determinatievraag stelt.
Met vriendelijke groet, Zainal

gerdwichers8

Citaat van: FrankR op juli 28, 2018, 21:36:29 PM
Overigens, voor de volledigheid, Gerd Wichers heeft ook posts weggehaald.

Klopt en dat is een gewoonte van me. Bijv. als ik wel even wat kwijt wil met het gewicht van een mondelinge mededeling maar wissewas niet eindeloos wens uit te hangen

Contextueel belang zou me die vrije handelswijze echter ontzeggen

HPM

#49
Citaat van: snwja3 op juli 28, 2018, 21:02:20 PM
...
En nog een ps.je
- het gevoel dat JJBlom/FrankR hier hebben verwoord, leeft bij heel veel meer mensen, die hier niet (durven) reageren, in het veld is het nogal eens een onderwerp van gesprek.
Ik zou zeggen, doe er toch eens wat mee ......

Hebben jullie niks beters te doen daar in dat veld dan een beetje leuteren over zaken waar jullie overduidelijk niets van weten?
Herman van der Meer