Hoofdmenu

Wageningen

Gestart door maartenimmerzeel, oktober 24, 2008, 17:31:43 PM

Vorige topic - Volgende topic

maartenimmerzeel

Op dit moment valt de Wageningse Bovenpolder (en vermoedelijk ook Nevengeul) niet onder de alerts van de gemeente Wageningen. Kan dit aangepast worden? Anders moet ik voor deze gebieden afzonderlijk alle alerts gaan invoeren.

Groet Maarten
Groet Maarten Immerzeel


matthijsbroere

Maarten, kun je aangeven welke alerts je hebt ingesteld? Welke krijg je niet binnen? Is dat voor een specifieke soort? Zowel Nevengeul & Wageningse Bovenpolder staan namelijk wél onder gemeente Wageningen.
Matthijs Broere

maartenimmerzeel

Hoi Matthijs,

Ik heb een alert voor baardmannen in Wageningen. De recente waarnemingen in de Bovenpolder heb ik geen alert van gekregen. En dat geld voor meer soorten, waaronder in ieder geval ook de grauwe klauwier. Nog een aantal geloof ik, maar die heb ik even niet paraat.

Groet Maarten
Groet Maarten Immerzeel


maartenimmerzeel

Ik zie het al. Ik heb voor het gebied Wageningen gekozen, en niet de gemeente Wageningen. Had niet gezien dat hier onderscheid in zit.

:whistle:

Groet Maarten
Groet Maarten Immerzeel


matthijsbroere

Mooi zo :)
Misschien een handige tip: als je naar http://wageningen.waarneming.nl/ gaat kun je regio-alerts instellen. Kies je bijv. zeldzaam & zeer zeldzaam, dan krijg je alerts van alle regionale zeldzaamheden. Dus zowel baardman als grauwe klauwier, maar ook al het andere moois dat je daar op de voorpagina ziet staan.
Matthijs Broere

maartenimmerzeel

Hoi Matthijs,

De alerts blijken toch niet te werken. Geen alert bladkoning in de Nude, geen alert notenkraker Kwintelooijen en geen alerts Europese Kanarie van Kwintelooijen en TP Blauwe Kamer.

Volgens mij krijg ik geen enkele alert meer (sinds de overzetting? daarvoor wel in elk geval).

Zijn er meer mensen met dit probleem en weet je misschien of er iets aan te doen is?

Groet Maarten
Groet Maarten Immerzeel


Jeroen Nagtegaal

Na de overzetting geen alerts ontvangen, daarna opnieuw ingesteld en daarbij heb ik 3 alerts niet gehad, kan zijn dat de soort later gewijzigd is in een zeldzame soort.
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

maartenimmerzeel

Hoi Jeroen,

Ik heb van de week nog al mijn alerts verwijderd en opnieuw ingevoerd, dus daar kan het niet aan liggen. Eerdergenoemde soorten zijn ook alledrie soorten die geen andere status hebben gekregen.

Het geld trouwens ook voor soortspecifieke en alerts, bijvoorbeeld kepen in gemeente Wageningen.

Groet Maarten Immerzeel


hiskodevries

#8
Maarten, ik vermoed dat daar een foutje zit.

Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0