Hoofdmenu

Zakcentje.....

Gestart door Gert Kremer, februari 15, 2008, 10:53:44 AM

Vorige topic - Volgende topic

Gert Kremer

Was even aan de wandel bij de Stobbeplas, bosje bij Slagharen, waar ik dit tegen kwam.
Zo is de bezorging wel heel snel gereed, met z'n wijkje.

:angry:  :angry:
Groeten, Gert
 
Wat ik nu zie, kon ik eerder zien. maar ik zag het niet, had geen tijd om te kijken.

Gert Kremer

vergroot voor als de bezorger(ster).

Groeten, Gert
 
Wat ik nu zie, kon ik eerder zien. maar ik zag het niet, had geen tijd om te kijken.

javanerkelens

Ik ken mensen die, als ze geen krantje of reclame in de bus krijgen, die ze wel verwachten, direct gaan bellen.
Dit wordt dan meestal wel gecontroleerd door de verspreider van die krantjes en dan is de krantejongen of meisje die de krantjes moet rondbrengen.....heel snel weer werkeloos.
Dus dat kan je 1 of 2 keer doen en dan hang je.

Groetjes Joke
Groet,
Joke (van Erkelens)

spinnenvrouw

Je kunt ook zelf contact opnemen met de uitgever van het blaadje. Als je het zielig vind voor de bezorger kun je hem/haar erop aanspreken. "Als je het weer doet dan ....".  In elk geval geen fooi geven tegen het eind van het jaar en zeggen waarom.
Je kunt het zelfs melden bij de politie als illegale vuilstort.
Jacomijn Prinsen

Gert Kremer

Hij/Zij heeft de kranten wel 400 meter ver het bos ingebracht.
Ik geef het door aan de boswachter die ik goed ken. het is te zwaar om zelf mee
te nemen.

Groeten, Gert
 
Wat ik nu zie, kon ik eerder zien. maar ik zag het niet, had geen tijd om te kijken.

J&L

Hoi,

Ik kom dit helaas maar al te vaak tegen :angry:  

vuurvlinder

CiteerHoi,

Ik kom dit helaas maar al te vaak tegen :angry:
Ik ook, heb al eens een mailtje gestuurd naar de uitgever van zo'n huis aan huis blad, dat er een paar stapels in een sloot lagen, nooit een reactie op gekregen. En die kranten liggen er nog steeds. :angry:  
Met vriendelijke groet, Astrid Landsaat.

Gert Kremer

Tja......de aanhouder wint  -_-  
Groeten, Gert
 
Wat ik nu zie, kon ik eerder zien. maar ik zag het niet, had geen tijd om te kijken.

wimtegels

Ik erger me rot aan taferelen als dit. Heb er wel af en toe bezorgers op aangesproken. Zij vaak nog vrij jonge kinderen. Soms helpt het, soms krijg je een grote bek.

Naast dit werk van kinderen vind ik ook veel rommel die afkomstig is van volwassenen. En vaak op plaatsen waar je het helemaal niet zou verwachten.

Dan denk je wat hebben ze zich een moeite moeten doen om die troep daar heen te brengen.

Helaas schijnt er weinig man/vrouw kracht te zijn om op dergelijke dingen toe te zien.

Pas had ik nog een boel zwerfplastic opgeruimd op een locatie langs de Roer.

Toen ik er de volgende dag kwam met een excursie voor studenten had de bever besloten maar weer een boel plastic te verzamelen en te verwerken in zijn burcht.
De natuur vind ons afval soms prachtige bouwmaterialen.

Vind ik overigens geen excuus om dan maar alles in de natuur te dumpen.
Met vriendelijke groet,

Wim Tegels

redmar_woudstra

Ik heb zelf 2 jaar folders bezorgt en ben regelmatig opgebeld of ik het was die folders had gedumpt. Het leuke is dat die andere bezorgers zonder blikken of blozen het in iemand anders wijk dumpen. Hopelijk gaan de mensen die de folders niet kregen bellen, dan moet het inderdaad snel over zijn. Overigens hielpen bij het dumpen van de folders bij mij in de buurt de ouders gewoon mee. Zo vader, zo zoon ben ik bang....
groet,
Redmar

Tim de Boer

Citeer
CiteerHoi,

Ik kom dit helaas maar al te vaak tegen :angry:
Ik ook, heb al eens een mailtje gestuurd naar de uitgever van zo'n huis aan huis blad, dat er een paar stapels in een sloot lagen, nooit een reactie op gekregen. En die kranten liggen er nog steeds. :angry:
en hoeveel moeite was het ook al weer om te bellen??
Jong? Natuur? De NJN natuurlijk! http://www.njn.nl

vuurvlinder

Citeer
Citeer
CiteerHoi,

Ik kom dit helaas maar al te vaak tegen :angry:
Ik ook, heb al eens een mailtje gestuurd naar de uitgever van zo'n huis aan huis blad, dat er een paar stapels in een sloot lagen, nooit een reactie op gekregen. En die kranten liggen er nog steeds. :angry:
en hoeveel moeite was het ook al weer om te bellen??
Waarom bellen als mailen ook kan? :blink:  
Met vriendelijke groet, Astrid Landsaat.

Jeroen Nagtegaal

Met bellen kun je meer emotie geven, het is veel persoonlijker en je krijgt een reactie meteen terug.
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

lily

Het lukt niet altijd om zwerfvuil op te ruimen.
Ik kwam zwerfvuil tegen op een ongewonlijke plek.
In een boom, 12-15 meter hoog hangt het zwerfvuil, hoe krijg je dat daar weer uit... :huh:

Gr.Lily

wimtegels

Als ik na een periode van hoog water weer bij de Roer kom is mijn grootste ergernis altijd het zwerfvuil.

Het verstoort mijn fantasie en mijn beleving.

De bever daarentegen ziet het vaak als prachtig bouwmateriaal
Met vriendelijke groet,

Wim Tegels

DanielS

CiteerHet lukt niet altijd om zwerfvuil op te ruimen.
Ik kwam zwerfvuil tegen op een ongewonlijke plek.
In een boom, 12-15 meter hoog hangt het zwerfvuil, hoe krijg je dat daar weer uit... :huh:

Gr.Lily
Vraag me ook af hoe hij/zij het erin heeft gekregen  :P

Maar ik kom dit ook veel te vaak tegen..  :angry:  Het parkje achter ons huis ligt er vol mee..  :(  
Daniel

vuurvlinder

CiteerIn een boom, 12-15 meter hoog hangt het zwerfvuil, hoe krijg je dat daar weer uit... :huh:

Gr.Lily
Euhh, boom omzagen? :P  
Met vriendelijke groet, Astrid Landsaat.

wimtegels

Haal een invalide valk uit het vogelopvangcentrum.
In het kader van de reintrigatie een prima kans op zinvol werk..... :lol:  
Met vriendelijke groet,

Wim Tegels

logico

CiteerHaal een invalide valk uit het vogelopvangcentrum.
In het kader van de reintrigatie een prima kans op zinvol werk..... :lol:
whaha.. :duim:  
Met vriendelijke groet,
Patrick