Vakantiehuisje / bungalow Zeeland

Gestart door Pim, februari 13, 2008, 17:42:12 PM

Vorige topic - Volgende topic

Pim

Heeft iemand een tip waar een fraaie locatie is te Zeeland om een week in een huisje te zitten als uitvalsbasis om vogels en fraaie natuurgebieden te bekijken?

Ook babyvriendelijk ;)

Tips zijn welkom
met vriendelijke groet,

Pim Julsing

natuurverslaving.nl

eline1234

Tja, ligt er ook n beetje aan wanneer je komt natuurlijk, al is heel Zeeland prachtig  :P Als je in de voorjaarsvakantie komt is er al veel volgeboekt denk ik, ik elk geval op Walcheren, hoe dat met de rest van Zeeland zit weet ik eigenlijk niet.
Je kunt het altijd via www.vvv.nl proberen, dan krijg je in ieder geval een beeld van waar je heen kúnt.
Eline

vuurvlinder

Ik denk dat Cadzand een mooie plek is, vlakbij natuurgebied "het Zwin". Hier is wat meer informatie over accomodaties te vinden:
http://www.cadzandbad.info/
Met vriendelijke groet, Astrid Landsaat.

Ellen Luijks

#3
Groetjes

Ellen

vuurvlinder

Met vriendelijke groet, Astrid Landsaat.

Gert Kremer

Hallo Pim,
Kijk eens even bij www.denoorman.eu vlak bij Cadzand. ik weet niet of deze nu ook in de huur is.


Groeten, Gert
 
Wat ik nu zie, kon ik eerder zien. maar ik zag het niet, had geen tijd om te kijken.

Jacquesvanmeer

Als ik mocht kiezen ging ik richting Renesse / Scharendijke. Groot aanbod van huisjes. En aan de ene kant de Brouwersdam en aan de andere kant Schouwen-Duiveland ( Prunjepolder, de diverse inlagen ). Zeeland op zijn best.  :duim:


frankmeer

Ik zou Zeebad Breskens van de Roompot kiezen, of anders Port Greve/Zelande bij de Brouwersdam.
Frank van der Meer

Pim

met vriendelijke groet,

Pim Julsing

natuurverslaving.nl

JanF

CiteerAls ik mocht kiezen ging ik richting Renesse / Scharendijke. Groot aanbod van huisjes. En aan de ene kant de Brouwersdam en aan de andere kant Schouwen-Duiveland ( Prunjepolder, de diverse inlagen ). Zeeland op zijn best.  :duim:
Dat is precies wat wij afgelopen weekend gedaan hebben en dat is buitengewoon goed bevallen. Prunje-polder en de Inlagen zijn een waar vogelparadijs en Schouwen-Duiveland heeft ook nog 'ns de grootste boswachterij van Zeeland.
Strand aan alle kanten en prachtig centraal op Zeeland.
Camping De wijde Blik ( tussen Renesse en Haamstede ) is het hele jaar open open en ze verhuren ook huisjes of appartementjes.
met vr. groeten
Jan van de Fliert

Rinie van Reenen

Schouwen-Duiveland, daar zou ik zeker ook voor kiezen! Dan heb je in Zeeland wel het grootse aantal goede vogelgebieden dicht bij elkaar. Serooskerke (niet op Walcheren maar op Schouwen) heeft wat dit betreft de meest ideale locatie: bijna op loopafstand van het westelijke deel van de Prunje (en dus op fietsafstand van de hele Prunje en de inlagen), en je zit ook zo in de duinen en op de dammen (Brouwersdam, Neeltje Jans). Alleen ik geloof niet dat ze daar veel campings hebben.
Groet, Rinie van Reenen