Hoofdmenu

gefeliciteerd

Gestart door hiskodevries, oktober 10, 2004, 17:51:59 PM

Vorige topic - Volgende topic

hiskodevries

Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

Vincent

#61
Het gaat steeds sneller 100 erbij in 9 dagen. Inmiddels ook meer als 200000 vogelwaarnemingen en de 1000-ste plantenwaarneming is ook binnen.
Vincent

matthijsbroere

Matthijs Broere

Ellen Luijks

Groetjes

Ellen

hiskodevries

Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

hiskodevries

Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

Marianne

Je bent me net een paar minuten voor, ik zat te kijken hoe we er voor stonden!  :duim:  
groet,
Marianne Cramer

BWoets

In 12 dagen 100 gebruikers.

Dat is op jaarbasis >3000 gebruikers..
Met vriendelijke groet,
Bob Woets

Marianne

Bij de vorige melding was het 100 in 9 dagen, dus "de vaart is er uit".
groet,
Marianne Cramer

hiskodevries

he pas op.
De traditioneel slappe tijd komt er aan ( ik spreek voor vogels) de meute gaat op vakantie, huis schilderen etc. Dus de rek zal er wel een paar maanden uit gaan.


Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

BWoets

#70
Nog 2 weken en de rustige tijd is over Hisko.. (qua vogels)

Dan kunnen we weer gezellig met z'n alle Zwarte Sterns kijken op Den Oever  :D
Met vriendelijke groet,
Bob Woets

marcel123

#71
Als je kijkt naar de waarnemingen in april, mei en juni is de groei er inderdaad uit, ik kan me eigenlijk alleen maar groei voorstellen in de insecten en dat je het van de vogels niet hoeft te hebben.

maart: 19.400
april: 23.800
mei: 22.911 (eerste daling in de geschiedenis van waarneming.nl , hoezo gefeliciteerd?)
juni: 6.344

Tijd voor propaganda-offensief?


Waarneming.nl totalen:
22-mei-05
Vogels 245.547
Zoogdieren 4.498
Reptielen / Amfibieën 1.383
Vlinders 9.364
Libellen 4.512
Geleedpotigen / Spinnen 4.729
Vissen 169
Planten 3.222

Marianne

Gewoon iedereen weer oproepen om elke merel, koolmees en wilde eend in te voeren? Ik weet niet of dat nou de bedoeling is.
Maar je hebt gelijk, het aantal vogels dat ingevoerd wordt daalt.
groet,
Marianne Cramer

BWoets

Ligt dat aan de site of aan de vogels Marianne..
Je moet wel beetje reeël blijven denken.
Juni is de rustigste tijd van het hele jaar waarin het minste wordt gezien.

In juli/augustus trekt het weer helemaal bij!
Met vriendelijke groet,
Bob Woets

Marianne

Het ligt niet aan de site, maar zeker niet aan de vogels, want die zijn in grote aantallen aanwezig en laten goed van zich horen.
Het zal dus wel aan de waarnemers liggen  :rolleyes:
Ik voer zelf ook niet elke blauwe reiger of meerkoet in die ik zie, dan zou ik meer achter de computer zitten om in te voeren dan tijd te hebben om te vogelen.
groet,
Marianne Cramer

BWoets

Ok het ligt niet aan de vogels..
Met vriendelijke groet,
Bob Woets

Marianne

Maar je oproep om meer in te voeren heeft wat mij betreft wel geholpen....
Vandaag maar eens wel de "gewonere" soorten ook ingevoerd.  ;)  
groet,
Marianne Cramer

marcel123

CiteerJuni is de rustigste tijd van het hele jaar waarin het minste wordt gezien.
Voor planten en insecten gaat het leven wel door....

marcel123

#78
CiteerJuni is de rustigste tijd van het hele jaar waarin het minste wordt gezien.

Het bezoekersaantal is in juni wel gestegen met 67.400 van 670.000 naar 736.00 bezoekers in juni....

BWoets

2800 gebruikers... :feest:

Waar en wanneer is het feest Hisko?
En hoeveel mensen mag ik meenemen?
Met vriendelijke groet,
Bob Woets

Marianne

Is het vogelfestival niet een mooi moment om dat feest te vieren? Zorg jij voor gebak voor alle gebruikers van waarneming.nl? :P  
groet,
Marianne Cramer

hiskodevries

CiteerWaar en wanneer is het feest Hisko?
En hoeveel mensen mag ik meenemen?
Vogelfestival
zoveel als je wilt, hoe meer hoe beter.
festival heeft restaurant faciliteiten zodat julllie me allemaal kunnen trakteren
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

Dylan

Ja, we moeten binnenkort ook maar eens aankondigen dat we daar staan.
Dylan Verheul
Mede-oprichter Waarneming.nl

Marianne

Ik kon het zo snel niet vinden bij welk forum-onderwerp het staat, maar het vogelfestival, en dat waarneming.nl er staat, staat al wel ergens.
Maar een extra grote aankondiging kan natuurlijk geen kwaad.
groet,
Marianne Cramer

thijs

Maar ik gok dat Dylan bedoeld, om het ook buiten waarneming.nl en het forum te vertellen.
Wel wil ik dan graag weten, gaat dat electronisch gebeuren, of met foldertjes bij bezoekerscentra enz.?

Thijs
Thijs Udo
VWG Alkmaar

Vincent

#85
Op de homepage van Waarneming.nl volgens mij.
Vincent

Dylan

Ik ben nog even met Vogelbescherming Nederland aan het discussieren waarom wij niet als standhouder vermeld staan. Wilde Kokkels betaalt de rekening, maar er is duidelijk gezegd dat Waarneming.nl en Wilde Kokkels de stand (tent) delen.
Dylan Verheul
Mede-oprichter Waarneming.nl

Vincent

#87
Onder "overig" staat nu dit op www.vogelfestival.nl:

CiteerWaarneming.nl

Gratis webapplicatie voor het invoeren, administreren en raadplegen van natuurwaarnemingen.
Vincent

marcel123

#88
Meer dan 8.750 fotos (176 PAGINA'S) en meer dan 2900 gebruikers, dus 105 gebruikers erbij in 13 dagen...
De groei is er nog niet helemaal uit.

Freek Verkerk

Gefeliciteerd.
We kunnen nu de "gaatjes" gaan invullen; kijken of die merel echt in elk kilometerblok zit. Niet van jezelf uitgaan en zoveel mogelijk 'soorten" scoren, maar uitgaan van kilometerblokken en die volledig maken. Veel waarnemers hebben nu wel die ene monniksgier gezien. Nu om huis de kilometerblokken volmaken: misschien tijd voor een  nieuwe ranking; per kilometerblok (gebied). Waar zitten de meeste soorten?
Natuurlijk gegroet
Freek Verkerk