Hoofdmenu

keutel vos?

Gestart door corten hub, februari 02, 2008, 17:29:32 PM

Vorige topic - Volgende topic

corten hub

Deze keutels , waarvan ik vooralsnog aanneem dat ze van een vos zijn, bevatten ballonnen, en wel in de kleuren groen, wit en een fragmentje geel.Wat maakt een ballon nou aantrekkelijk om te nuttigen? Komt dit meer voor?  

corten hub

na enig gepeuter...

Imperator

Er liggen veel ballonnen in natuurgebieden. Je wordt er haast gek van  :twisted: Maar omdat ze vaak van kinderen zijn (weer een of andere ballonnenwedstrijd) raap ik ze toch maar op en stuur de kaartjes terug.
Dolfijnen of andere zeedieren, schijnen ook plastic te eten, meen ik ergens gelezen te hebben.
vriendelijke groet,

Trees

mlahaye

Tja, het kan van alles zijn waardoor (zoog)dieren ballonnen gaan eten. Geur, inhoud, etc. Ik heb ook wel een gehoord van een boommarter die was gaan 'snacken' in de bosjes op een P langs de snelweg. De details zal ik jullie besparen.

Belangrijker vind ik het volgende advies: goed je handen wassen na het aanraken van vossen of vossenkeutels. De vossen in Groningen en zuidelijke Limburg kunnen namelijk besmet zijn met de vossenlintworm.

Vriendelijke groet,
Maurice La Haye
admin zoogdieren


corten hub

Dank voor je advies, Maurice. Het gepeuter gebeurde, uiteraard, met stokjes!! Hub.