Slechts een toegevoegde foto als bewijs.

Gestart door g.r.de.vries, april 14, 2018, 14:21:01 PM

Vorige topic - Volgende topic

g.r.de.vries

Beste Alex,

Deze week ObsMapp versie 7.18.1 geinstalleerd op mijn Samsung Galaxy S4 (misschien al te oud?). Ik kan bij een waarneming via het invoerscherm slechts een foto toevoegen. Probeer  ik er een tweede of een derde er aan toe te voegen, dan is alleen de laatst toegevoegde foto te zien. In mijn vorige versie was het wel mogelijk om bijvoorbeeld drie foto's bij een waarneming te zetten. Wat doe ik bij de nieuwste versie niet goed of wat heb ik over het hoofd gezien?

Met vriendelijke groet,

Guus de Vries

P.S. Momenteel behelp ik me door extra foto's met de camera te maken en die er alsnog via het invoerscherm van de waarneming er apart aan toe te voegen. Zeer tijdrovend en omslachtig. 

Alex Kwak

Ik zal zsm kijken of dit reproduceerbaar is.

Alex.
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

g.r.de.vries

Beste Alex,

Alvast dank voor je toezegging.

Met vriendelijke groet,

Guus de Vries

Alex Kwak

Citaat van: g.r.de.vries op april 14, 2018, 14:21:01 PM
Deze week ObsMapp versie 7.18.1 geinstalleerd op mijn Samsung Galaxy S4 (misschien al te oud?). Ik kan bij een waarneming via het invoerscherm slechts een foto toevoegen. Probeer  ik er een tweede of een derde er aan toe te voegen, dan is alleen de laatst toegevoegde foto te zien. In mijn vorige versie was het wel mogelijk om bijvoorbeeld drie foto's bij een waarneming te zetten. Wat doe ik bij de nieuwste versie niet goed of wat heb ik over het hoofd gezien?

Ik kan dit niet reproduceren, maar dat zou kunnen komen omdat in tussentijd werk is verricht voor versie 7.19.
Als je mee doet aan het bèta-traject kan je zien of het probleem is opgelost: https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=383332.0
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!