locatie koereiger

Gestart door kvdmortel, januari 12, 2008, 20:43:42 PM

Vorige topic - Volgende topic

kvdmortel

Hoi allen,

Het moet me even van het hart dat de ingegeven locatie van de koereiger niet klopt.
De koereiger zit in Noord-Brabant in Asten en niet aan de Broenenhoupdijk in Nederweert..!
Evenmin zitten de 3 kraanvogels in Nederweert, maar ook op Astens grondgebied.

Het is me overigens duidelijk geworden dat aan de locatie Groote Peel automatisch Limburg is gekoppeld en dat is niet juist.
Ongeveer midden in de Groote Peel ligt de Moostscheiding en dat is de grens tussen Noord-Brabant en Limburg. Het is maar dat waarnemingen op een correcte wijze kunnen worden ingevoerd.

Koos van de Mortel

Jeroen Nagtegaal

Het klopt voledig wat je zegt, Maar zover ik weet zijn ze bezig met het verbeteren van de gebiedsindeling, er zal als het zover is ook een brabants deel van de peel kunnen komen en een limburgs deel. Nu kan men alleen nog de gebieden omlijnen met horizontale en verticale lijnen, en de grens loopt nou eenmaal diagonaal.
Ik denk trouwens dat het belangrijkste is dat de Coordinaten kloppen,  
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

Rinie van Reenen

Beste Koos,

Als je wilt dat dit door de juiste mensen gelezen wordt, kun je het beter in andere topics posten.
Je eerste punt (verkeerde locatie bij waarneming) kun je neerzetten in het forumgedeelte 'Vogels', in het topic 'Onjuiste determinaties'.
Je tweede punt (verkeerde provincie bij locatie) kun je neerzetten onder forumgedeelte 'Waarneming.nl' -> 'Gebieden toevoegen/wijzigen'.
Groet, Rinie van Reenen