Ik vind het meer op een aardappel lijken,leuke foto.Toen ik de foto van Robert zag moest ik nog aan dit oudje denken,de kokmeeuw zonder kop.
Zonder hoofd!
Dit is ook nog een foto uit de oude doos,door de hoge iso{1600}ziet deze foto eruit als een schilderij noem het maar {leuk} mislukt.
Citaat Dit is ook nog een foto uit de oude doos,door de hoge iso{1600}ziet deze foto eruit als een schilderij noem het maar {leuk} mislukt. Tja, misschien fototechnisch niet wat je had willen maken, maar ik vind het een pracht van een plaatje. Hele mooie compositie ( mooiere uitsnede dan het origineel zoals het op jou site staat.)Als dingen niet gaan zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.En dat is hier best goed uitgepakt.
Hoi Martin,Ook ik vind dit absoluut geen mislukking. Prachtige plaat om te zien.Ik zou 'm alleen aan de bovenkant nog iets meer ruimte hebben gegeven en aan de rechterzijde iets afsnijden en dan is het voor mij een echte topcompo.Greetzzz, Helen.
Als foto heel erg mislukt!http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=128164(wist niet dat ik stond te filmen) :gap:
Ik vond deze wel leuk. De kuifmees zat op het takje waar het scherp is Maar toen ik afdrukte kwam hij als een boeing op mij af
Hoi,Marijke is het een wandelendetak?Inge "BUKKEN'!!