Hoofdmenu

Wantsen

Gestart door M.Vullings, oktober 01, 2017, 19:13:01 PM

Vorige topic - Volgende topic

M.Vullings

Op het wantsenforum werd duidelijk dat wantsen op Telmee niet gevalideerd worden.
Blijft dit zo of gaat dat wel komen?
We voeren steeds vaker wantsen in en zeker nu met het wantsenproject is het erg jammer dat ze niet gevalideerd worden,
betekent dat ook dat er niets met die waarnemingen gedaan wordt?
Met vriendelijke groet, Margot & Geert
Onze waarnemingen worden op verschillende invoerportalen doorgegeven.

hiskodevries

ik denk dat telmee wantsen waarnemingen niet meedoen aan het project
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

M.Vullings

Erg jammer dat Telmee zo achter blijft t.o.v. Waarneming.nl.
Het zou zo fijn zijn als je op Waarneming.nl anoniem kunt invoeren, alle waarnemingen vervagen is geen optie.
Met vriendelijke groet, Margot & Geert
Onze waarnemingen worden op verschillende invoerportalen doorgegeven.

Andre321

Maar zijn wantsen dan zo geheim dat ze anoniem ingevoerd moeten worden ? Als niemand de waarnemingen kan zien heeft ook niemand er wat aan..en kun je het misschien ook laten..Telmee had wel leuke share opties..maar netto was dat ook wel weer veel extra werk..

M.Vullings

Het anoniem invoeren heeft niets met wantsen te maken, iemand kan andere redenen hebben om niet openbaar te willen invoeren.
Verder gaat het inderdaad er om dat mijn waarnemingen bij de belanghebbende instanties terecht komen.
Met vriendelijke groet, Margot & Geert
Onze waarnemingen worden op verschillende invoerportalen doorgegeven.

hiskodevries

wil je je naam niet openbaar hebben ? Dat lijkt mij niet zo`n probleem, genoeg waarnemers die onder een fake naam invoeren.
of doe je al je waarnemingen op een lokatie die je niet aan de grote klok wilt hangen ?
in dat laatste geval -> kmhok vervaging, bij de apps kun je dat standaard aanzetten
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0