(Oude) vogelboeken te koop

Gestart door Jethro Waanders, oktober 30, 2017, 12:54:39 PM

Vorige topic - Volgende topic

Jethro Waanders

Zie hieronder. "Avifauna van Nederland" en "Guide to the identification and ageing of Holarctic Waders" zijn ondertussen ook al weg.

Gaat me niet om het geld, maar meer dat ze nog nuttig gebruikt worden, bij oud papier vind ik zonde.

Groeten, Jethro


-------- Oorspronkelijke bericht --------

Onderwerp:   Fwd: [DVN] vogelboeken en tijdschriften te koop
Datum:   2017-10-27 21:20
Afzender:   Jethro Waanders
Ontvanger:   EBNNL@LISTS.UTWENTE.NL
Zie hieronder. "De Buizerd", "De Kerkuil", "Ringersboek" en "Thieme's vogeltrekatlas" zijn ondertussen al vergeven.

Groeten, Jethro

-------- Oorspronkelijke bericht --------
Onderwerp:   [DVN] vogelboeken en tijdschriften te koop
Datum:   2017-10-22 13:51
Afzender:   "Jethro Waanders [DVN]" <DVN@yahoogroups.com>
Ontvanger:   DVN@yahoogroups.com
Antwoord-aan:   DVN@yahoogroups.com
Allen,

Ik ben bezig geweest mijn boekenkast een beetje uit te ruimen en doe wat niet-Zeeland-gerelateerde boeken weg. Zonde om bij het oud papier te doen, wellicht zijn er nog liefhebbers voor, ik bied ze voor een bescheiden bedrag aan, zitten best wat interessante titels tussen. Het gaat om de volgende publicaties:

Avifauna van Nederland (1970). Lijst van de in Nederland waargenomen vogelsoorten en hun geografische vormen (E.J. Brill. Leiden);
Avifauna van Midden-Nederland (1971) (Alleyn, W.F., L.M.J. van den Berg, Sj. Braaksma, mr. Th.J.F.A. ter Haar, D.A. Jonkers, H.N. Leys, drs. J. van der Straaten);
Guide to the identification and ageing of Holarctic Waders (A.J. Prater, J.H. Marchant, J. Vuorinen);
Identification for Ringers. No. 2. The Genus Phylloscopus (Kenneth Williamson);
Identification for Ringers. No. 3. The Genus Sylvia (Kenneth Williamson);
Ringersboek (A.C. Perdeck en B.J. Speek);
De vogels van de provincie Groningen (E.J. Boekema, P. Glas, J.B. Hulscher);
Broedvogels van Winterwijk (H.D.  van Bohemen, D.A.G. Buizer en A. Littel);
Randstad en broedvogels - Vogelwerkgroep Avifauna West-Nederland (J. van Dijk, H. van der Kooij, M. Lok, P. Meininger, J. van der  en J. Vink (eindredactie));
Vogels van Drenthe (A.J. van Dijk, J.H. Hilbrands, B.L.J. van Os en F. Smit);
Birdwatching - The 26 Finest Sites in Great Britain and Europe (Angelo Gandolfi);
Thieme's vogeltrekatlas -  Terugmeldingen van 181 vogelsoorten verzameld in 301 geografische kaarten (B.J. Speek en G. Speek);
An atlas of the Birds of the Western Palaearctic (Colin Harrison);
Vogels in Limburg (D. Th. de Graaf en A.J. Lever (redactie));
Vogels in Friesland (deel 1, 2 en 3) (D.T.E. van der Ploeg, W. de Jong, M.J. Swart, J.A. de Vries, J.H.P. Westhof, A.G. Witteveen en B. van der Veen);
De Buizerd (Dick Poppe en Bernard Vos);
De Waterral (G.H.J de Kroon);
De Kerkuil (Johan de Jong);
Duinen - Levend landschap (J. van Tol);
Vogels van de Grote Rivieren - Verslag van een onderzoek naar voorkomen, aantallen, verspreiding en biotoop van vogels in het Rivierengebied (L.M.J. van den Bergh, W.G. Gerritse, W.H.A. Hekking, P.G.M.J. Keij en F. Kuyk);
Kust- en zeevogels van de hele wereld (Lars Löfgren);
Vogeltochten in de Lage Landen (Pieter-Paul van Laake en Guido Burggraeve);
Lang leve de Lepelaar. Vijf jaar samenwerken aan soortbescherming (René de Vos);
Birders - aan de andere kant van de kijker (Bart-Jan Prak, Peter de Vries en Mark Zekhuis).
Zie voor de details: https://www.boekwinkeltjes.nl/v/waanders/. Prijzen staan erbij. Indien je meerdere publicaties wilt hebben kan dit uiteraard gecombineerd worden om verzendkosten te beperken. Ophalen in Vlissingen kan ook.

Groeten, Jethro Waanders
(Vlissingen)
Groeten, Jethro Waanders

Jethro Waanders

#1
Zie https://www.boekwinkeltjes.nl/v/waanders/ voor titels die nog niet verkocht zijn.
Groeten, Jethro
Groeten, Jethro Waanders