In de export file van zowel de nieuwe site op waarneming.nl als observation.org wordt de samenstelling van de groep genegeerd. In de export file van de oude site worden de waarnemingen opgesplitst in het aantal leden van een groep en is de specificatie per lid van de groep correct. In de export file van de nieuwe site gaat al die informatie verloren en wordt slechts één entry getoond met de algemene kenmerken van de waarneming. Gegevens over de andere leden van de groep (zoals bv adult, tweede winter, man, vrouw of juv) gaan verloren.
Als ik bv de waarneming
https://waarneming.nl/observation/113925789/ neem waar ik 5 nonnetjes heb gezien en waar een groepsspecificatie is opgenomen van 3 mannetjes en 2 vrouwtjes, dan wordt dat in de oude csv exportfile (bv onder world.observation.org) weergegeven in drie onafhankelijke rijen 1 rij met algemene gegevens van de waarneming (5 nonnetjes) en de volgende rij 3 mannetjes met bijbehorende gegevens en de laatste rij de informatie over de vrouwtjes. In de nieuwe exportfile is alleen de informatie uit de eerste rij van de oude export csv file aanwezig. Het lijkt mij dus dat het technisch heel goed mogelijk is, maar ontbreekt in de nieuwe export file.
Met vriendelijke groet,
Douwe de Boer