Hybride gans

Gestart door JeroenBes, december 07, 2007, 16:31:29 PM

Vorige topic - Volgende topic

JeroenBes

Vandaag deze hybride gans in de polder van midden-delfland gesignaleerd.
Zat tussen een grote groep canadese ganzen, met daarbij ook de bekende blauwe fase sneeuwgans.

Hebben jullie enig idee welke ganzen hier gekruisd zijn ??

Foto 1:
Vrienden zijn als sterren...Je ziet ze niet altijd maar je weet dat ze er zijn...

Groeten Jeroen.

JeroenBes

Foto 2 :  
Vrienden zijn als sterren...Je ziet ze niet altijd maar je weet dat ze er zijn...

Groeten Jeroen.

gjcaspers

Indische Gans x Brandgans of Indische Gans x Canadese Gans. De vogel lijkt nogal wat bruintinten te hebben en niet een scherp afgescheiden donkerder borst, dus ik denk Indische Gans x Canadese Gans. De snavel lijkt tamelijk fors, dus die Canadese Gans was vermoedelijk een Grote.
Groet,
Gert-Jan Caspers

Alcedo atthis

CiteerIndische Gans x Brandgans of Indische Gans x Canadese Gans. De vogel lijkt nogal wat bruintinten te hebben en niet een scherp afgescheiden donkerder borst, dus ik denk Indische Gans x Canadese Gans. De snavel lijkt tamelijk fors, dus die Canadese Gans was vermoedelijk een Grote.
I´d think along the same lines as Gert-Jan.
greetings,
Jörn Lehmhus

JeroenBes

Er is maar 2 maal gereageerd op mijn hybride vrragje zie ik.
Maar ik zie dat deze 2 wel eensgezind gaan voor

CiteerIndische Gans x Canadese Gans
.

Zal ik het hier maar op houden dan of ??

Vrienden zijn als sterren...Je ziet ze niet altijd maar je weet dat ze er zijn...

Groeten Jeroen.

Rinie van Reenen

Dat zou ik maar doen, Jeroen. Als er tweemaal een verstandig antwoord geweest is, is het wat zinloos om een andere optie voor te gaan stellen.
Groet, Rinie van Reenen