Hoofdmenu

Wadercam Estland

Gestart door HPM, augustus 05, 2017, 08:18:39 AM

Vorige topic - Volgende topic

HPM

Er is een (tijdelijke) webcam opgesteld aan de vloedlijn van de westkust van Estland (Oostzee/Finse golf). Veel getij is daar niet. De waterstand wordt vooral door de wind bepaald.
Door vaak slecht licht en lawaai van de wind is het niet ideaal maar er zijn heel veel vogels van dichtbij te zien en nog veel meer van verderaf.
http://www.looduskalender.ee/n/en/node/1575
Herman van der Meer

jeroen vinke

Leuke site Herman!
Maar de wadercam doet het bij mij helaas niet, hebben meer mensen daar last van? Andere cams zoals de zwarte ooievaar doet het wel. Man wat kunnen die krijsen zeg  :o :lol:
Met vriendelijke groet,

Jeroen Vinke

canoorlander

Bij mij deed hij het wel. Maar na een tijdje niet meer. Leuke soorten in zomerkleed (Krombekstrandloper, Zilverplevier, Kanoet, Bonte Strandloper).

Gelijk leuk om te zien dat de aarde bol is ;-)
Albert Noorlander

Mijn website met natuurfoto's uit Nederland en Thailand
http://www.pbase.com/albert_noorlander

mgieskens

Bij mij maakt het verschil welke browser ik gebruik. Misschien dat het ergens in de plugin- of beveiligingssettings van de browser zit. Nog geen tijd in gestoken om dat precies uit te zoeken.

Opera werkte, maar niet op de live stream.
Google Chrome deed helemaal niks.
Michèl Gieskens
Haagse Vogelbescherming - www.haagsevogels.nl

Een mens gelooft niet wat hij ziet, maar ziet wat hij gelooft

mgieskens

Citaat van: canoorlander op augustus 05, 2017, 14:38:16 PM
Gelijk leuk om te zien dat de aarde bol is ;-)
Denk dat dat door de groothoeklens komt :)
Michèl Gieskens
Haagse Vogelbescherming - www.haagsevogels.nl

Een mens gelooft niet wat hij ziet, maar ziet wat hij gelooft

mgieskens

Firefox lukt wel, nadat ik onder Pagina Info => Toestemming => Add-ons installeren op Toestaan heb gezet (standaard is blokkeren).
Direct stream lukt dan ook. Al valt er op dit moment niet veel te beleven: Regen
Michèl Gieskens
Haagse Vogelbescherming - www.haagsevogels.nl

Een mens gelooft niet wat hij ziet, maar ziet wat hij gelooft

HPM

De camera is vanmiddag verplaatst naar een veiliger (hogere) plaats. Vandaar dat hij een poos uit was.
Herman van der Meer

mgieskens

Citaat van: HPM op augustus 05, 2017, 15:22:27 PM
De camera is vanmiddag verplaatst naar een veiliger (hogere) plaats. Vandaar dat hij een poos uit was.
Toch maken de instellingen ook verschil, want als ik dat terugdraai doet bij mij de stream het niet meer. En andersom.
Michèl Gieskens
Haagse Vogelbescherming - www.haagsevogels.nl

Een mens gelooft niet wat hij ziet, maar ziet wat hij gelooft

HPM

Citaat van: mgieskens op augustus 05, 2017, 15:29:54 PM
Citaat van: HPM op augustus 05, 2017, 15:22:27 PM

De camera is vanmiddag verplaatst naar een veiliger (hogere) plaats. Vandaar dat hij een poos uit was.
Toch maken de instellingen ook verschil, want als ik dat terugdraai doet bij mij de stream het niet meer. En andersom.

Ik heb geen problemen. Niet gehad ook.
Ik hoop wel dat de apparatuur overeind blijft want het staat soms te schudden.
Herman van der Meer