Hoofdmenu

problemen met de app

Gestart door unknow, augustus 08, 2017, 09:17:48 AM

Vorige topic - Volgende topic

unknow

Beste
Ik heb wat problemen met de app sinds ik een nieuw toestel heb (huawei p8 lite 2017)
Soms neemt de app geen fotos aan, dan staat er gewoon een zwart scherm
Als hij de fotos dan wel aanneemt dan zie ik nadien dat een groot gedeelte van die afbeeldingen niet op mijn waarnemingen staan!
Dit vind ik heel jammer, is hier iets aan te doen?

Alex Kwak

Citaat van: unknow op augustus 08, 2017, 09:17:48 AM
Als hij de fotos dan wel aanneemt dan zie ik nadien dat een groot gedeelte van die afbeeldingen niet op mijn waarnemingen staan!

Bedoel je dat sommige foto's er wel op staan en sommige net, of dat een gedeelte van een foto er niet op staat?
Heb je een voorbeeld waarneming?
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

unknow

ik maak een foto en duw dan op het vinkje, dan heb je op het volgende scherm de mogelijkheid m de foto te knippen, hier is de afbeelding dan meestal al zwart, enkel als mijn gsm opnieuw is opgestart lukt dit een tijdje, en als het dan lukte zoals gisteren de hele dag zag ik net dat geen enkele foto hiervan op waarnemingen stond


unknow

ik vind dit heel jammer omdat ik hier toch wel tijd in steek en het leuk is om een bevestiging te krijgen van een plant of dergelijke als je die juist hebt gedetermineerd, het is een motivatie, als het functioneert natuurlijk


Alex Kwak

Citaat van: unknow op augustus 08, 2017, 09:41:27 AM
ik vind dit heel jammer omdat ik hier toch wel tijd in steek en het leuk is om een bevestiging te krijgen van een plant of dergelijke als je die juist hebt gedetermineerd, het is een motivatie, als het functioneert natuurlijk

Ja, ik steek hier ook wel eens wat tijd in...  ;D

Zou je daarom mijn vraag van 8 augustus 09:35 willen beantwoorden?
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

Alex Kwak

Beste 'unknown',

Wat voor toestel gebruik je? En zou je ook willen reageren op mijn eerdere vraag? En via dit forum en niet via de mail? Alleen dan kan ik je verder helpen.
Zou je ook met je naam willen ondertekenen, dat is verplicht in dit forum, en dat is ook wel zo prettig in de communicatie.

Alex.

Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

unknow

Het probleem is als ik een foto maakte dat ik de foto kon maken dan klik je op het vinkje en dan is er mogelijkheid om de foto bij te knippen op dat moment was er geen foto meer te zien maar gewoon een zwart scherm, na dat ik gsm opnieuw opstart lukte het wel even maar dan was er het probleem dat niet alle foto's wat ik uoloaddde op wn kwamen te staan, nu heb ik de app van mijn gsm af gegooid en herinstalleerd toen werkte die nog minder goed , opnieuw gedaan nu werkt die helemaal niet meer, krijg hem niet meer open
Ik gebruik een splinter nieuwe Huawei p8 versie 2017

Mvg

hiskodevries

Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

Alex Kwak

Ik vermoed dat bij het installeren van de geheugenkaart niet gekozen is voor "gebruiken als intern geheugen".
Alleen even geen idee hoe je dat oplost. Iemand?
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

hiskodevries

Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

unknow

Beste
Ik heb een reset gedaan van mijn gsms over de cache van de apps en dergelijke
Ik heb de app volledig verwijderd en alle sporen van de app op mijn gsm verwijderd ik heb hem nu terug geïnstalleerd en alles lujkt voorlopig te gaan
Mvg

Alex Kwak

Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

Ria en Sjaak

Kan na laatste update geen geluid meer toevoegen.
Vr grt. Sjaak

Alex Kwak

Citaat van: sjakemie op november 03, 2017, 12:46:09 PM
Kan na laatste update geen geluid meer toevoegen.
Vr grt. Sjaak

Gelieve niet tweemaal dezelfde vraag te posten. Zie voor mijn antwoord de andere post.
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!