Hoofdmenu

Truffels

Gestart door Corryabbink, december 10, 2005, 19:05:06 PM

Vorige topic - Volgende topic

Corryabbink

Hallo allemaal,

Wie herkent dit ?

Corry.
met groet, Corry

"het is nooit zo donker of het wordt weer licht"

Dragonfly

Een soort kogelzwammetje? (gladde???)

Ik roep maar iets  :P  
Godelieve Brinkhof
Kijk ook eens op mijn (foto)blog: Godelieve Wandelt

(\__/)
(='.'=)
(")_(") This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Elachista

Er is blijkbaar weer wat aan de hand met systeem, want er zijn berichten verdwenen.

Afijn, Han en ik waren het eens dat het een bruine bloedweizwam is  :P  
Groet,
Tymo

Corryabbink

Dus jullie konden ook niet goed op de site. Hier is het al een hele week niet stabiel. Vooral overdag is ze vaak niet toegankelijk.

Hallo Tymo en Han,

Dat is snel gevonden. Ik heb er al een avond naar gezocht maar ze lijkt door haar kleur heel anders dan de afgebeelde in het boek van Keizer. Als ze rozig was geweest zou het echt een "blote billenzwam" zijn. Ze zit vol met poeder dat zullen wel sporen zijn maar daar heb ik me nog niet in verdiept. Nu jullie het zeggen zie ik ook wel dat het dezelfde is. Kan deze ook ingevoerd worden ?

Bedankt het was voor mij nog lang een vraag gebleven.

Soms denk ik wel eens waar ben ik nu weer aan begonnen ik kan er nog geen grip op krijgen doordat ik nog niet aan het echte determineren toegekomen ben. Ik hoop dat met de komst van de Vermeulen sommige zaken beter op een rij komen en zo niet dan maar weer terug naar de planten, mossen enz.

Bedankt en tot de volgende vraagtekensoort (ik heb er nog verscheidene)

:rolleyes: Corry.
met groet, Corry

"het is nooit zo donker of het wordt weer licht"

Elachista

Als de soort erbij staat kun je 'm invoeren  :)  
Groet,
Tymo

han.endt

Je kan hem invoeren als Bloedweizwam.

Corryabbink

Heb ik net gezien. Bedankt toch alles nog niet voor niets geweest en weer wat geleerd. Nu die overige 4.999 soorten nog.

:D Corry.
met groet, Corry

"het is nooit zo donker of het wordt weer licht"