Welke wants?

Gestart door Jacob Molenaar, juli 19, 2017, 20:59:39 PM

Vorige topic - Volgende topic

Jacob Molenaar

Deze wants kan ik niet vinden. Vorige week in Zuid Limburg.
Groeten van Jacob Molenaar.
Levenslijst vogels 442 soorten, totaal 5000 soorten.

To be at the right moment, at the right place, with the right gear, or not to be, that is the question. B)

thijsdegraaf

Jacob Molenaar

To be at the right moment, at the right place, with the right gear, or not to be, that is the question. B)

thijsdegraaf

Ben niet snel tevreden.  :blink:
Ik mis de foto. Dan komt hij ook in het overzicht. En het is makkelijker te determineren voor Berend Aukema. Dat doet hij in zijn uppie. Dat zijn er nu heel veel per dag. Dus is het voor hem plezierig als hij niet te veel hoeft te zoeken.
Als je een link wil toevoegen (altijd handig ook voor jezelf als je nog eens wil kijken) Dan moet je rechts 'Externe link toevoegen' aanklikken en daarna de opdrachten uitvoeren. Op jouw manier werkt de link niet.

Jacob Molenaar

Citaat van: thijsdegraaf op juli 19, 2017, 21:47:25 PM
Ben niet snel tevreden.  :blink:
Ik mis de foto. Dan komt hij ook in het overzicht. En het is makkelijker te determineren voor Berend Aukema. Dat doet hij in zijn uppie. Dat zijn er nu heel veel per dag. Dus is het voor hem plezierig als hij niet te veel hoeft te zoeken.
Als je een link wil toevoegen (altijd handig ook voor jezelf als je nog eens wil kijken) Dan moet je rechts 'Externe link toevoegen' aanklikken en daarna de opdrachten uitvoeren. Op jouw manier werkt de link niet.
Ik snap het, bij deze!

Bj.schoenmakers

Is het niet een smalle randwants ?

thijsdegraaf

CiteerIs het niet een smalle randwants ?
Yep, maar zo is hij toch al ingevoerd?

Bj.schoenmakers

Ach.. Topic te vluchtig (en verkeerd om) gelezen ;-( .. sorry