Hoofdmenu

Tymo

Gestart door Corryabbink, december 07, 2005, 01:13:25 AM

Vorige topic - Volgende topic

Corryabbink

Hallo Tymo,

Ben je admin. geworden  ?

Gefeliciteerd :feest:

Wel een zware verantwoording en dat op jouw leeftijd!

Even de Wie is Wie bij laten werken.

Corry.
met groet, Corry

"het is nooit zo donker of het wordt weer licht"

feel4nature

wat lees ik nu????? :D  :D  :D  :D  :D  feestje?

ook al ben je wat aan de jonge kant Timo, je bent volgens mij wel al meer dan tien jaar met zwammen bezig....dat is meer dan de meeste mensen kunnen zeggen.....

proficiat!
natuurlijk met groet, Ali.

feel4nature

dat wil trouwens niet zeggen dat ik je nooit meer zal pesten!!! :D  :hehe:  
natuurlijk met groet, Ali.

Elachista


Stelletje mafketels

Inderdaad, ze hebben me gevraagd om als extra hulpje te dienen bij de paddestoelen.
Voorlopig ben ik nog even aan het oriënteren, om alles wat onder de knie te krijgen.

Maar Ali, zonder plagen en grapjes is er niets aan natuurlijk, dat geeft juist een goeie sfeer  :P  
Groet,
Tymo

Corryabbink

#4
We gaan gewoon op de oude voet verder Tymo.
Je kunt het wel.

Corry.
met groet, Corry

"het is nooit zo donker of het wordt weer licht"

Elachista

#5
Ja, ik ben inmiddels al immuun voor jullie plagerijtjes  :lol:
Groet,
Tymo

Corryabbink

#6
Zeg Tymo je mag me wel een compliment maken dat ik het zag .
Ik ben blij dat je op ons forum zit en nu zeker blijft dan hebben we tenminste nog een beetje plezier tijdens de les :welcome:

Corry.
met groet, Corry

"het is nooit zo donker of het wordt weer licht"

Elachista

#7
Leuk dat je het zag  :P
(maar ik ben geeen meester  :D )
Groet,
Tymo

feel4nature

ik heb een kadootje voor u meester... :D  
natuurlijk met groet, Ali.

Elachista

The fox moth  :P  Aai aai
Afgelopen dagen gevonden?
Leuk kado'tje hoor  :D  
Groet,
Tymo

feel4nature

gisteren op de duurswouderheide gevonden, ik zocht naar heideknotszwammen, maar ik vond alleen maar pijpestootjes en konijnekeutels.
maar toen ik deze zag dacht ik meteen aan jou!
natuurlijk met groet, Ali.

Elachista

#11
Had je niet even langs kunnen rijden  :P
Hier staan nog draadknotszwammen, pijpknotszwammen, veel mycena's (oa capillaripes, filopes, haematopus), narcisridderzwammen, zwavelmelkzwammen, paarse schijnridders, oesterzwammen, tweekleurige trechterzam, weidechampigon, gele stekelzwammen en nog wel meer klein grut. :gap:

k Heb trouwens dit jaar een paar nachten op de Duurswouderheide gestaan met de vlinderlamp, het krioelt daar van de veelvraten! Maar de rups zie ik niet zo vaak..  
Groet,
Tymo

feel4nature

CiteerHad je niet even langs kunnen rijden  :P
heb ik nog wel aan gedacht....maar ik dacht dat je andere verplichtingen zou hebben op de dinsdagochtend.... <_< je opleiding misschien?

dus is dit de rups van de veelvraat? kan ik hem invoeren? :)   :)  
natuurlijk met groet, Ali.

Elachista

Oui, bij de vlinders uiteraard  :lol:  :lol:

Ik ben trouwens elke dag om 2 uur vrij, dus genoeg tijd  :)  
Groet,
Tymo

feel4nature

Citeer

Ik ben trouwens elke dag om 2 uur vrij, dus genoeg tijd  :)
volgende keer bel ik je wel ff :D  
natuurlijk met groet, Ali.

Elachista

Mooi, dan kan ik je persoonlijk terugplagen  :gun:  :gap:  
Groet,
Tymo

Arno van Stipdonk

Nou Tymo, proficiat met je promotie! Leuk om te lezen dat je admin bent geworden!
Beetje late reactie trouwens, maar ik ben heel de dag op cursus geweest. Lekker in de file!

En die pesterijtjes moeten wel kunnen, anders wordt het allememaal wel erg saai en ongezellig!
In ieder geval veel succes en dat je niet teveel gepest mag worden! :P  :P  :P  

Elachista

#17
Bedankt Arno  :D  
Groet,
Tymo

Elachista

#18
Ok mensen, vandaag was een leuk feestje. Bedankt voor de complimentjes.

Het enige wat ik doe ik een oogje in het zeil houden, incorrecte paddestoelen verbeteren.
Ik ken wel een groot aantal plaatjeszwammen, waar ik me de laatste jaren erg in verdiept heb...maar heb verder nog niet zoveel omgekeken naar houtzwammen en korstzwammen. Op dat gebied heb ik dus wat achterstand.
In het nieuwe jaar 2006 ga ik me voornemen om ook eens uitbundiger bezig te gaan met de houtzwammen.
Helaas ben ik nog niet zo ruim van kennis als John e.a., daar zit dan ook een leeftijdsverschil, om precies te zijn, van eenentwintig jaar tussen.
Toch ben ik blij nu ook wat te mogen betekenen voor website als Waarneming.nl.

Maar nu graag weer een beetje serieus, anders wordt de boel erg onoverzichtelijk..
Het is natuurlijk wel leuk dat een mycologisch onderwerp, wat gewoonlijk altijd erg serieus en nauwkeurig werk is, nou gepaard gaat met wat grapjes - maar het hoofddoel van dit forum is nog altijd serieuze determinatie om goede gegevens voor Waarneming.nl te leveren.
Grapjes fleuren de zaak natuurlijk erg op, maar maak het niet té bont.
Dank u! :-)
Groet,
Tymo

han.endt

Je hebt gelijk. Ik kon het door alle grapjes al bijna niet meer volgen.
En Tymo ook namens mij heel veel succes en mochten er vragen zijn hoe het één en ander werkt dan weet je me hoop ik te vinden.

Corryabbink

Tymo,
We doen ons best en natuurlijk weet je alles niet verwacht ook niemand. Het is al mooi dat er gecontroleerd wordt.  Meestal ben ik wel serieus maar een grap ertussen van deze en gene maakt het forum wel leuk en tevens leerzaam.
Vanavond was het voor jou niet makkelijk maar gewoon doorgaan is het beste.
Voor mij is er niets veranderd. Ik verwacht gewoon net als altijd commentaar en advies indien mogelijk.

:) Corry.
met groet, Corry

"het is nooit zo donker of het wordt weer licht"

Elachista

#21
Citeer
Tymo,
We doen ons best en natuurlijk weet je alles niet verwacht ook niemand. Het is al mooi dat er gecontroleerd wordt.  Meestal ben ik wel serieus maar een grap ertussen van deze en gene maakt het forum wel leuk en tevens leerzaam.
Vanavond was het voor jou niet makkelijk maar gewoon doorgaan is het beste.
Voor mij is er niets veranderd. Ik verwacht gewoon net als altijd commentaar en advies indien mogelijk.

:) Corry.

Laten we daar maar mee doorgaan Corry  :D
Het was gewoon vandaag even neem ik aan, en dat is ook helemaal niet verkeerd.

En Han, bedankt, mochten er vragen zijn dan weet ik je te vinden  :duim:
Als je nagaat hoeveel waarnemingen er op dit moment gemeld worden, laat staan als het dan september (hoogseizoen :P) is.
Toch leuk dat de belangstelling voor paddestoelen hier zo hoog is.
Tegenwoordig kijken mensen amper meer naar paddestoelen.
Als ik na schooltijd sta te fotograferen en andere scholieren langsfietsen hoor je de meest rare reacties  :rolleyes:
Groet,
Tymo

Elachista

Inderdaad Corry, een erg warm ontvangst  :D
Was dit ook zo overdreven bij andere admins?  :huh:  :P  
Groet,
Tymo

Corryabbink

#23
Hallo Tymo,
Heb ik nooit meegemaakt. Of is me niet opgevallen.
Had ik maar niets gezegd maar het leek me leuk je op dit item te feliciteren. Je zou het kunnen zien als een erkenning van jouw kennis. Die is nu al groot en op deze manier leer je steeds meer.
Het vergt nogal energie en tijd je telkens weer in allerlei soorten te verdiepen en ik heb danook respect voor je dat je dit aandurft en wilt doen.
Nogmaals succes.
Corry.
met groet, Corry

"het is nooit zo donker of het wordt weer licht"

knabenkraut

#24
Hallo Tymo,

Wel een beetje laat maar van mijn kant ook van harte gefeliciteerd met je promotie. Ik heb gisteren alles wel met een snelle blik gevolgd maar  voor een serieuze reaktie niet echt de tijd gehad.
Ook ik vind het knap van je dat je die verantwoordelijkheid op je neemt en wens je daar heel veel succes mee.
Ach en wat die humor betreft, ik had gisteren echt geen tijd maar het forum bleef trekken, juist daardoor.  :D


Succes.
groetjes,
Dini

feel4nature

Citeer
Maar nu graag weer een beetje serieus, Grapjes fleuren de zaak natuurlijk erg op, maar maak het niet té bont.
Dank u! :-) [/color]
helemaal gelijk Timo, en ik voel me zeker aangesproken... :D
ik heb gemerkt door mijn contacten met andere amateur-mycologen dat ze vaker een raar gevoel voor humor hebben. wat dat betreft pas ik daar wel aardig tussen, maar gisteren was het einde bijna zoek... dat moet kunnen voor een keertje, Als het uiteindelijke doel, de determinatie, maar niet uit het oog verloren raakt. en als je de determinaties van gisteren bekijkt, is dat toch nog aardig gelukt!
natuurlijk met groet, Ali.