Ploeteren door de modder

Gestart door Pim, september 29, 2004, 19:19:07 PM

Vorige topic - Volgende topic

Pim

Vandaag stond de tweede etappe van het Pionierspad op mijn programma, een LAW (Lange Afstands Wandeling), van Steenwijk naar Muiden. Ik loop deze in omgekeerde volgorde. Bij stadslandgoed de Kemphaan te Almere verliet ik de bus. Vele putters genoten van de diversiteit aan bloemen-en plantenzaden in de tuinen van het landgoed. Het was erg grauw en motregende. Na enkele kilometers door het Almeerderhout (staatsbosbeheer) liep ik langs De Hoge vaart. Een mannetje sperwer vloog over het Waterlandse bos. Bij een inham van de Hoge vaart gaf een mannetje mandarijneend wat kleur aan deze ochtend, hij zwom samen met twee vrouwtjes. De mandarijneend komt niet van nature in Nederland voor, hij is ontsnapt uit gevangenschap en is op steeds meer plekken terug te vinden.

Wil je meer van dit gezwam:
Pim's natuurlijke wereld

groetjes,

Pim ;)
met vriendelijke groet,

Pim Julsing

natuurverslaving.nl

Rick van der Weijde

Ik hou altijd wel van dit soort gezwam... Misschien komt dat omdat ik zelf soms ook wel aardig uit mijn nek kan lullen...  <_<  
Rick van der Weijde
Corotauria Nature Photography

HJ Eygenraam

Was er per ongeluk al op gestuit en kom zeker nog vaak langs om je belevenissen te volgen.
Bedoel je sluikreclame of is het ploeteren inmiddels overgegaan in sluipen door de modder?

Groet, Henk Eygenraam

Pim

#3
ja, jammer dat je de spellingcontrole niet hierover kunt laten gaan!

groetjes,

Pim ;)

SLUIKRECLAME
met vriendelijke groet,

Pim Julsing

natuurverslaving.nl