Hoofdmenu

fotografie

Gestart door joost_gabriels, november 13, 2007, 21:13:36 PM

Vorige topic - Volgende topic

joost_gabriels

hoi ik heb een hyves club op gericht voor tieners jongvolwassen en ouderen mensen die zich nog piep jong voelen dus iedreen is eigelijk wel welkom maar je meot niet gaan zeuren dat we je u moeten noemen of je moet er een goede reden voor hebbben ;) nou iedreen si welke klik maar op de link mijn hyves
vriendelijke natuur groetjes joost gabriels

frankw

Citeerhoi ik heb een hyves club op gericht voor jonge fotograafen onder de 20 als je de link wil geef ik hem wel ik zet hem er zo op maar hij staat nu neit op me ctrl v . nou ik vind ook dat er te weinig jeugd fotografie clubs zijn jongeren die geintreseert zijn in fotografie hebben toch geen zin om bij die oudjes fotografie club te gaan zitten http://digitalefotografievoortieners.hyves.nl/
Beste Joost, leuk dat je zo enthousiast bent wat fotografie betreft.
Je moet alleen natuurlijk nooit vergeten dat die 'oudjes' wel meestal de sleutel zijn tot bepaalde informatie ed. Zij zijn in de meeste gevallen al jaren bezig met hun hobby/beroep en kunnen de jongeren derhalve zeer veel leren. Natuurlijk krijg je als 'de jongeren' zich bundelen ook steeds meer informatie.

Ik wens je veel plezier met je nieuwe club en hoop hier nog eens wat foto's van jullie voorbij te zien komen.

Ohja ik zie dat je iig al wat vrouwelijk schoon als leden hebt, dit is natuurlijk ook niet onbelangrijk haha  ;)

Groeten

Antonie Blom

Ziet er goed uit, ben helaas enkele jaren te oud anders had ik me wel aangemeld. Misschien is een andere achtergrond wel handig, want de tekst is nu moeilijk leesbaar.  
Met vriendelijke groeten, Antonie Blom

Op https://sandra-antonie.smugmug.com/ is een selectie van mijn foto's te vinden.

joost_gabriels

hoi ik heb hem nu een beetje verander nu mogen mensen ook mee doen ( jong volwassen ) en ouderen mensen die zich jong voelen dus fam blom u bent wel kom of mag ik je je noemen ?
vriendelijke natuur groetjes joost gabriels