De bloemen zijn vandaag voor ?

Gestart door Cees Veenema, november 05, 2007, 12:41:37 PM

Vorige topic - Volgende topic

Cees Veenema

In deze topic kun je  je waardering te tonen voor een b.v. een collega waarnemer, administrateur of  ................... vul maar in!
Ik heb nog wat vakantiefoto's liggen van planten en bloemen.
Het zijn gecultiveerde soorten die niet op waarneming.nl geplaatst kunnen worden.

Hoewel er vele personen voor in aanmerking komen wil ik deze graag opdragen aan Corry vanwege haar niet aflatende hulp, in goede tijden en in slechte tijden.
Groet,

Cees

Cees Veenema

Groet,

Cees

Cees Veenema

Groet,

Cees

Cees Veenema

Groet,

Cees

Cees Veenema

Groet,

Cees

Cees Veenema

Groet,

Cees

petermeer

#6
Cees, als je "onze" admin Corry bedoeld ben ik het 100% met je eens (ken ook geen andere Corry). Zonder al haar hulp en geduld, had ik als beginner, het bijltje er waarschijnlijk weer bij neergegooid. Nu ben ik, mede/dankzij door Corry, blijvend besmet met het 'floristen-virus'.

P.S. misschien als eerbetoon je 'oude' avatar (met Bitterzoet) weer te voorschijn halen?
Groeten van Peter van der Meer
KNNV, afdeling Stichts-Hollandse Polderland

Hoe meer ik leer, hoe meer ik tot de ontdekking kom dat ik nog niets weet! (Socrates, 470-399 v. Chr.).

huysse

#7
Ja eigenlijk is dit een onmogelijke opgave!
Ik vind elke keer weer de inzet en het geduld van de administrateurs en andere experts bewonderenswaardig.
Vandaar dus ook maar meerdere foto's.
Corry was al bezet..., maar eerlijk gezegd moest ik ook meteen aan Han Endt denken, waarna ik dus meteen dacht dat je ook al die anderen niet tekort mag doen.
Dus voor allemaal: BLOEMEN!

Marijke

huysse


huysse


huysse


huysse


huysse


huysse


javanerkelens

Dan doe ik er eentje bij .......al is het geen bloemetje, maar wel een leuk insect......voor al die experts van waarneming.nl die toch rustig blijven , als ik weer eens met een determinatie aan kom zetten bij de insecten en dan misschien denken........daar heb je haar weer.......Bedankt.
Groet,
Joke (van Erkelens)

vuurvlinder

#15
Ik ken het gevoel. Ik moet af en toe over komen als een enorme zeur o.i.d. maar ben in feite alleen maar nieuwsgierig!   :angel: Hartelijk dank aan alle admins! Van mij geen bloemen, maar...


Lief klein pulletje, amper opgedroogd.
Met vriendelijke groet, Astrid Landsaat.

Corryabbink

#16
CiteerHoewel er vele personen voor in aanmerking komen wil ik deze graag opdragen aan Corry vanwege haar niet aflatende hulp, in goede tijden en in slechte tijden.

Cees,
Bedankt! Dit keer niet het afgezaagde "dat had je niet moeten doen" maar:
"ze passen me mirakels".

CiteerNu ben ik, mede/dankzij door Corry, blijvend besmet met het 'floristen-virus'.

Peter,
Bedankt en ik hoop dat je blijft genieten!

Overigens is de liefde wederzijds. Ik geniet elke dag, mede dankzij jullie, van alles om me heen.
met groet, Corry

"het is nooit zo donker of het wordt weer licht"