Hoofdmenu

Zweedse Meeuw

Gestart door Christian, november 03, 2007, 22:00:14 PM

Vorige topic - Volgende topic

Christian

Deze meeuw werd geringd bij Ottenby (Öland, Zweden) zonder er een naam aan te plakken, de Zweden komen er blijkbaar niet uit. Welke Laridae-held helpt de Zweden uit de brand?
Pbase

[EDIT: Hmmm, vreemd. Hier de normale link dan; http://i.pbase.com/g3/03/638903/2/88299953.sTW1zdcy.jpg ]
Christian Brinkman

Steven Wytema

#1
je link doet het blijkbaar niet ("You don't have permission to access / on this server")
Steven Wytema


frankmeer

#2
Ik krijg gewoon wel een foto te zien hoor (zowel bij de eerste als bij de tweede link).
Frank van der Meer

Bram Rijksen

CiteerIk krijg gewoon wel een foto te zien hoor (zowel bij de eerste als bij de tweede link).
op beide zie ik hetzelfde als Steven..

frankmeer

#4
Wat nu?
Zal ik hem hier (stiekem) posten?
Frank van der Meer

vuurvlinder

CiteerWat nu?
Zal ik hem hier (stiekem) posten?
Goed idee!
Ik krijg ook 2x niks.  :(  
Met vriendelijke groet, Astrid Landsaat.

frankmeer

Het mag eigenlijk niet, maar als een admin vindt dat het echt niet kan, dan haal je hem maar weg. Maar omdat zo veel de foto niet te zien krijgen. Hier istie dan:
Frank van der Meer

vuurvlinder

Hee, met Firefox lukt het wel!
Met vriendelijke groet, Astrid Landsaat.

vuurvlinder

#8
Gokje: Zilvermeeuw? (Heb er geen verstand van dus, niet lachen!) Ik ben meer een vlinderaar.  :)
Met vriendelijke groet, Astrid Landsaat.

vuurvlinder

Was het een Zilvermeeuw?  :huh: Of iets anders?
Met vriendelijke groet, Astrid Landsaat.

vuurvlinder

Met vriendelijke groet, Astrid Landsaat.

Bram Rijksen

CiteerNiemand?  :(  :(  :(
nou ja, als zelfs de Zweden er geen naam op durven te plakken... 't Is in ieder geval een foeilelijk ding zeg; een misvormde pont of zoiets.  

vuurvlinder

Citeer
CiteerNiemand?  :(  :(  :(
nou ja, als zelfs de Zweden er geen naam op durven te plakken... 't Is in ieder geval een foeilelijk ding zeg; een misvormde pont of zoiets.
Lelijk? Ik heb wel lelijkere dingen gezien!
Met vriendelijke groet, Astrid Landsaat.

Bram Rijksen

Citeer
Citeer
CiteerNiemand?  :(  :(  :(
nou ja, als zelfs de Zweden er geen naam op durven te plakken... 't Is in ieder geval een foeilelijk ding zeg; een misvormde pont of zoiets.
Lelijk? Ik heb wel lelijkere dingen gezien!
ongetwijfeld; maar het aantal onvolwassen meeuwen dat ik veeeul mooier vond, is duizenden malen groter..

Christian

Citeer
CiteerNiemand?  :(  :(  :(
nou ja, als zelfs de Zweden er geen naam op durven te plakken... 't Is in ieder geval een foeilelijk ding zeg; een misvormde pont of zoiets.
Kan je ook die foto hierboven niet zien Bram?
Het is idd een lelijk ding, waarschijnlijk kom je er toch niet meer achter zonder open vleugel.
Christian Brinkman