Sporen in Hongarije (Zsana), maar waarvan.

Gestart door s.hietkamp, mei 09, 2017, 19:13:17 PM

Vorige topic - Volgende topic

s.hietkamp

Hallo allemaal,

Bij deze post ik een aantal foto's van dierensporen. Deze foto's zijn genomen in Hongarije (https://www.google.nl/maps/place/Zsana,+Hongarije/@46.3968066,19.5105785,11z/data=!4m5!3m4!1s0x47439dbe22712b4d:0x4a73e6d0d5a0e780!8m2!3d46.3802847!4d19.6600846?hl=nl).

Ik heb helaas geen verstand van dierensporen maar vind het wel erg interessant. Kan iemand zeggen welke soorten het hier betreft?

Alvast bedankt. Ik zal de foto, nummeren om het wat makkelijker te maken.

Groeten,
Sander


jva

#1
Foto's 2tm5 (van boven naar beneden) lijkt me das. Eerste hond(achtige), laatste wild zwijn. Tip: zorg voor een liniaaltje of iets anders om de afm te kunnen bepalen.
Jelle

s.hietkamp

Dank je wel Jelle.

Er komen daar Goudjakhalzen voor, heb ik het geluid wel eens van opgenomen. Zou het spoor daarvan kunnen zijn waarover je zegt een hondachtige.

gr.,
Sander

jva

#3
Citaat van: s.hietkamp op mei 11, 2017, 13:44:03 PM
Dank je wel Jelle.

Er komen daar Goudjakhalzen voor, heb ik het geluid wel eens van opgenomen. Zou het spoor daarvan kunnen zijn waarover je zegt een hondachtige.

gr.,
Sander