wachtwoord Waarneming.nl wil niet opgeslagen worden

Gestart door Theo de Nijs, mei 01, 2017, 11:30:50 AM

Vorige topic - Volgende topic

Theo de Nijs

Beste Alex,
In ObsMapp\Instellingen\Uploaden\Portalen wil mijn wachtwoord, ondanks meerdere pogingen niet opgeslagen worden. Na iedere poging verschijnt er een korte pop-up met: Geldige inloggegevens, maar daarna is de regel wachtwoord opnieuw leeg.
De waarnemingen worden overigens wel geüpload naar Waarneming.nl, maar ik krijg sinds zondag 23-4-2017 13:29 (dat is de laatste email) geen bevestiging via een email van de waarneming meer. Weet niet of er een relatie is tussen beiden?
Ik gebruik ObsMapp vs. 7.10.3 op een Samsung S5 Neo met Android vs. 6.0.1

Ik heb nog een ander dingetje met ObsMapp, maar zal dat in een apart draadje zetten.
Ben benieuwd naar je reactie (ben overigens ontzettend blij met ObsMapp hoor!)
gr. Theo

Alex Kwak

Citaat van: Theo de Nijs op mei 01, 2017, 11:30:50 AM
In ObsMapp\Instellingen\Uploaden\Portalen wil mijn wachtwoord, ondanks meerdere pogingen niet opgeslagen worden. Na iedere poging verschijnt er een korte pop-up met: Geldige inloggegevens, maar daarna is de regel wachtwoord opnieuw leeg.

Dat klopt, na acceptatie wordt het wachtwoord niet meer getoond. Hij wordt wel opgeslagen zoals je kunt zien doordat de waarnemingen wel geüpload worden.

Citaat van: Theo de Nijs op mei 01, 2017, 11:30:50 AM
De waarnemingen worden overigens wel geüpload naar Waarneming.nl, maar ik krijg sinds zondag 23-4-2017 13:29 (dat is de laatste email) geen bevestiging via een email van de waarneming meer. Weet niet of er een relatie is tussen beiden?

Heb je wellicht het vinkje bij "Stuur e-mail" per ongeluk uitgezet bij de geavanceerde opties?
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!


Theo de Nijs


Alex Kwak

Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

Theo de Nijs

Jawel: zowel Spam als Ongewenste e-mail is leeg  :blink:

Alex Kwak

Dan heb ik even geen idee. Het mechanisme werkt wel, 'anderen' waaronder ikzelf krijgen de mailtje wel.
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!