Ruzie vogelspotters en homocruisers

Gestart door Pim, oktober 25, 2007, 14:29:13 PM

Vorige topic - Volgende topic

Pim

CiteerEen park in de Amerikaanse stad Chicago is het strijdtoneel geworden van twee groepen: vogelspotters en cruisende homomannen. De 47-jarige Luis Munoz heeft al menig vogel gespot. Hij is echter oog in oog komen te staan met een soort die hij nooit meer hoopt tegen te komen: Een naar seks zoekende homoseksueel.

Het park wordt ook gebruikt door mannen die anonieme seks zoeken. ''Het is echt heel erg'', aldus een andere spotter. ''Ik ben op de meest ranzige handelingen gestuit.''

In tegenstelling tot Nederland wordt in de Verenigde Staten wel hard opgetreden tegen deze praktijken. In Chicago worden undercover-operaties gehouden en arrestaties verricht wegens het schenden van de openbare eerbaarheid. Maar zelfs dat lijkt de mannen niet tegen te houden.

Vogelspotters zijn de avances van de homo's zat. Zij wijzen ook op kinderen die in het park rondlopen. Volgens cruisers stellen zij zich aan en moet seks in parken gewoon kunnen. Tegenstanders zouden homofoob zijn.
Bron: Nieuwsnieuws.

In Nederland zijn we een stuk toleranter want bij de groene reiger heb ik weinig klachten gehoord en de vogel zat toch bij het grootste homocruisegebied van Amsterdam.

De aanwezige homo's zijn minder tolerant tegen de Schotse hooglanders daar, ze vonden het maar niks dat deze in hun "werkgebied" werden uitgezet.

Homo's, vogelaars en Schotse hooglanders kunnen best samen gaan toch?

met vriendelijke groet,

Pim Julsing

natuurverslaving.nl

Maico Weites

Ik heb helemaal niks tegen homo's, maar waarom doen ze 'het' niet gewoon thuis?..
Maico
Waarnemingen en foto's:
Nederland: https://waarneming.nl/users/15919/
Rest v/d wereld: https://observation.org/users/15919/

Pim

Omdat hun vrouw dat niet leuk vindt :P  
met vriendelijke groet,

Pim Julsing

natuurverslaving.nl

Maico Weites

Maico
Waarnemingen en foto's:
Nederland: https://waarneming.nl/users/15919/
Rest v/d wereld: https://observation.org/users/15919/

Geert-Jan Kroon

De trektelpost IJmeerdijk waar ik regelmatig tel is gevestigd op een jeweetwelparkeerplaats op een dijk. De gekste dingen gebeuren in je scoop-beeld, op 100 - 200m voor je, terwijl je de laag over de dijk stuiterende Spreeuwen volgt :unsure:  Een belletje naar de politie doet wonderen. Zodra de blauw-rood gestreepte auto de dijk op rijdt is iedereen opeens druk in z'n neus aan 't peuteren.. :P  
Groet,

Geert-Jan Kroon

Hans Bossenbroek

Bij de Krekelzanger in Het Twiske (volgens mij in 2000 of 2001) in NH ging het er naar verluidt ook niet zo fris aan toe.

Pim

Die heb ik ook gezien en ik stond naast twee naakte kerels, zelf hield ik wel mijn kleren aan.
met vriendelijke groet,

Pim Julsing

natuurverslaving.nl

Imperator

Citeer
In Nederland zijn we een stuk toleranter want bij de groene reiger heb ik weinig klachten gehoord en de vogel zat toch bij het grootste homocruisegebied van Amsterdam.


Citeer

De vogel zat ook niet echt in het 'cruise'gebied, maar daarbuiten.  
vriendelijke groet,

Trees

g.j. keizer

#8
Tijdens mijn inventarisatierondes in opdracht van bSR door het Kralingse Bos in Rotterdam werd ik in een door de gemeente als ontmoetingszone voor homo's aangewezen gedeelte met parkeerplaatsen en "rommelbosjes" regelmatig door in bepaalde lichaamsdelen geïnteresseerde heren aangesproken. Daarbij vonden zij het nodig om bij wijze van uitnodiging hun kruis ontbloot te tonen. Bij de parkeerplaatsen staan wel bordjes, die aangeven welk nummer de cruisende heren moeten bellen als zij door "het publiek" (potenrammers) lastig worden gevallen, maar geen bordjes, die duidelijk maken, tot wie ik mij moest richten als ik niet van hun avances gediend was.
Zwamgroet,
Gerrit J. Keizer
www.soortenbank.nl
Paddenstoelen

Antonie Blom

Een fototoestel doet wonderen, ik kom zeer regelmatig in gebieden waar mannen met een homoseksuele voorkeur rondlopen, maar zodra ze mij ziek zijn ze meestal zo weg. Een poosje geleden was ik op een doordeweekse (dus een rustige) dag in dat gebied aan het fotograferen, toen ik merkte dat een bepaalde man al voor de vierde of vijfde keer op een afstandje langs me was gelopen (maar hij kon niet zien dat ik foto's aan het nemen was), toen ik merkte dat hij mij benaderde draaide ik mij om, bij het zien van mijn fototoestel was de man zo weg. Toch vind ik het wel vervelend, want ik weet nooit wat ik rond de volgende bocht ga zien (en ja, ik heb niet al te prettige dingen gezien).  
Met vriendelijke groeten, Antonie Blom

Op https://sandra-antonie.smugmug.com/ is een selectie van mijn foto's te vinden.

vuurvlinder

CiteerBij de parkeerplaatsen staan wel bordjes, die aangeven welk nummer de cruisende heren moeten bellen als zij door "het publiek" (potenrammers) lastig worden gevallen, maar geen bordjes, die duidelijk maken, tot wie ik mij moest richten als ik niet van hun avances gediend was.
0900-8844!  :D  
Met vriendelijke groet, Astrid Landsaat.

Jeroen Nagtegaal

Of als ze echt lastig zijn 112 das ook nog een gratis,
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

Cees Veenema

CiteerEen fototoestel doet wonderen, ik kom zeer regelmatig in gebieden waar mannen met een homoseksuele voorkeur rondlopen, maar zodra ze mij ziek zijn ze meestal zo weg. Een poosje geleden was ik op een doordeweekse (dus een rustige) dag in dat gebied aan het fotograferen, toen ik merkte dat een bepaalde man al voor de vierde of vijfde keer op een afstandje langs me was gelopen (maar hij kon niet zien dat ik foto's aan het nemen was), toen ik merkte dat hij mij benaderde draaide ik mij om, bij het zien van mijn fototoestel was de man zo weg. Toch vind ik het wel vervelend, want ik weet nooit wat ik rond de volgende bocht ga zien (en ja, ik heb niet al te prettige dingen gezien).
Wie weet waar ik een goede homoscoop kan kopen ? :ph34r:  
Groet,

Cees

HansJWG

Moest even terug zoeken, had in mei wat in waardeloze waarnemingen geplaatst.

CiteerWas vandaag met een ecursie van SBB mee in de Kleimeer (NH).
Wilde een Rietgors op de foto zetten, op de achtergrond de rand van het Geestmerambacht (Rec.gebied) stonden 2 kerels met de broek omlaag, bezig 
Ja, zegt de boswachter; soort van gedoogbeleid, als je ze hier wegjaagd heb je het probleem ergens anders.
(Gelukkig kon ie de kinderen die mee op ecursie waren afleiden.)

Dit gebeurde duidelijk voor iedereen in het zicht op een dijkje.
Alleen na herhaaldelijk roepen door de boswachter, met een sliert van 20 mensen met kijkers en cameras (o.a. 400mm lensen) werd er gereageerd.
Ze waren te druk bezig en gewoon nog niet klaar.
Schaamte? Wij meer dan hun..

Het is toch een groep mensen die ruimte opeist.
Dit soort grenzen/gebieden in de natuur is voor veel mensen niet duidelijk/ bekend.

Wel eens een duik gemaakt bij de Nieuwe Meer (A-dam)
ook zo,n plek.
Worden wij ook bekeken, wie gaat er nou in december of januari duiken in zo,n plas?
Een van de duikbuddy,s was al eerder geariveerd, en stond ook te wachten, met de rug tegen de auto.
Was al 3 keer aangesproken in 10 minuten.
Zij bleven netjes en Hij ook, maar het is gewoon irritant, je word lastig gevallen voor iets waar je niet in geintereseerd bent.

We hebben hier jawel! een voordeel aan kunnen ontdekken, doordat het er redelijk druk was heb je toch het gevoel dat je auto iets minder inbraak gevoelig staat.

Groet, Hans