Wie gaat er mee op stap in Nederland en daarbuiten

Gestart door Wilma van Holten, oktober 30, 2007, 17:21:12 PM

Vorige topic - Volgende topic

Wilma van Holten

Hallo vlinder/libellen liefhebbers,

Ik ben op zoek naar 1 of meerdere personen uit de omgeving van Schiedam, die ook op zoek zijn naar iemand om in het weekend mee op stap te gaan in de natuur. Met name naar gebieden waar de wat bijzondere vlinders en libellen voorkomen. Het zou handig zijn als die persoon een auto had, ikzelf ben helaas niet in het bezit van een auto. En om alles met openbaar vervoer te doen, dat is haast niet te doen.
Tevens ben ik ook op zoek naar mensen, die het niet kunnen betalen om met een vlinderreis mee te gaan, maar wel graag vlinders/libellen in het buitenland willen zien. Zelf ben ik een aantal malen naar Oost Polen geweest, om vlinders en libellen te kijken en te fotograferen, en ik zou graag b.v. volgend jaar teruggaan. Het pension waar ik al een aantal malen ben geweest, ligt midden in het Biebzra gebied. Het is een uitstekend onderkomen voor zeer weinig geld. Ik ben er een aantal keren met mijn broer en zijn vriendin geweest, maar ze moeten ook weleens op zich zelf daar naar toe kunnen gaan. Vandaar ook deze oproep.
Overigens kijk ik ook naar vogels.
Ik hoop dat er mensen zijn die zich kunnen vinden in deze oproep, en willen reageren.

Wilma van Holten.
Schiedam.

P1234

Hoi Wilma,

Leuk initiatief! Ik hoop dat zich iemand bij jou meldt. Misschien dat hier een apart tipic van gemaakt kan worden; een soort vraag en aanbod van (ervaren) vogelaars, vlinderaars, etc. Admins?
Groet,

Peter van Wetter

Mijn waarnemingen;

Antonie Blom

Hallo Wilma, ik heb je zojuist een PB gestuurd.  
Met vriendelijke groeten, Antonie Blom

Op https://sandra-antonie.smugmug.com/ is een selectie van mijn foto's te vinden.