Hoofdmenu

Onfris

Gestart door Wim Bakker, maart 22, 2017, 09:52:02 AM

Vorige topic - Volgende topic

Wim Bakker

Dit vond ik vanmorgen op de tegels in de tuin.  :-X  Heeft iemand enig idee welk beest dit geweest kan zijn?
"So the first dinosaur bone ever found was also the first to be lost." ― Bill Bryson

Rob Koelman

Hond lijkt mij meest waarschijnlijk, maar kat of zelfs vos kan ook nog.

In ieder geval een beest dat afval heeft gegeten...
Met vriendelijke groet, Rob

Wim Bakker

Een hond komt niet makkelijk in onze tuin. Iemand zei mij dat het braaksel van een kat zou kunnen zijn.
"So the first dinosaur bone ever found was also the first to be lost." ― Bill Bryson

Rob Koelman

Citaat van: Wim Bakker op maart 22, 2017, 13:40:42 PMEen hond komt niet makkelijk in onze tuin. Iemand zei mij dat het braaksel van een kat zou kunnen zijn.

Braaksel van kat zou kunnen, hoewel je dan wat meer 'vloeibare substantie' zou verwachten...
Met vriendelijke groet, Rob

keesschreven

Misschien een gekke vraag, maar het ziet er zo erg als 1 geheel uit: is dat zwarte geen plastic (zak)?
Vriendelijke groeten,
Kees Schreven
Admin Vogels - Schedels en veren

Rob Koelman

Citaat van: keesschreven op maart 22, 2017, 16:40:14 PMMisschien een gekke vraag, maar het ziet er zo erg als 1 geheel uit: is dat zwarte geen plastic (zak)?

Dat lijkt mij van wel. Daarom schreef ik al eerder dat het gaat om een dier dat afval heeft gegeten. Vooral honden staan daar om bekend, maar er zijn meer dieren die dat doen...
Met vriendelijke groet, Rob