Opgeven per adres

Gestart door phegi, maart 22, 2017, 08:45:47 AM

Vorige topic - Volgende topic

phegi

Onlangs heb ik in een wijk in Den Haag de Schubvarens geïnventariseerd. Ik heb ze hier per straat gemeld. De stadsecoloog van Den Haag wil graag dat ze per adres worden gemeld. Is dat mogelijk? Technisch wel natuurlijk maar is dat voor jullie geen probleem? Dan moet ik natuurlijk wel de oude meldingen per straat verwijderen.
groeten,

Peter

www.phegi.com

HPM

Als het goed is staat de pijl van je waarnemingen op het adres en ik heb altijd het adres bij de opmerkingen gezet. Meer lijkt me niet mogelijk en als de waarneming niet is verborgen zou dat voor de stadsecoloog toch voldoende moeten zijn.
Herman van der Meer

hiskodevries

Citaat van: phegi op maart 22, 2017, 08:45:47 AM
Onlangs heb ik in een wijk in Den Haag de Schubvarens geïnventariseerd. Ik heb ze hier per straat gemeld. De stadsecoloog van Den Haag wil graag dat ze per adres worden gemeld. Is dat mogelijk? Technisch wel natuurlijk maar is dat voor jullie geen probleem? Dan moet ik natuurlijk wel de oude meldingen per straat verwijderen.
Geen enkel probleem. Stadsecologen hebben inderdaad graag het precieze adres in het veld opmerkingen, omdat invoeren via een app of invoerscherm vaak niet precies genoeg is. Als je helemaal precies wilt zijn geef je ook aan waar die groeit . Bijvoorbeeld Bremweg 8 op tuinmuur
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

phegi

Bedankt voor de reacties, dan ga ik ze vanavond per adres invoeren. Ik mag aannemen dat ik niet bij iedere waarneming een foto hoef te plaatsen?
groeten,

Peter

www.phegi.com

hiskodevries

nee dat hoeft niet. je merkt het vanzelf. als je waarneming automatisch goedgekeurd wordt is geen foto nodig
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0