Hoofdmenu

ObsMapp3 Vintage apk gezocht

Gestart door alegro, maart 04, 2017, 19:34:48 PM

Vorige topic - Volgende topic

alegro

Ik wil ObsMapp op mijn oude LG E400 (Android 2.3.6) installeren, maar die kan helaas niet met de huidige Play Store (service) overweg, wegens te weinig systeemgeheugen. Mijn oplossing is het sideloaden van een apk van de oude ObsMapp 3 Vintage versie, maar helaas lukt het me niet om daaraan te geraken. Als ik via Google zoek kom ik op allerlei ongure sites terecht die voornamelijk bedoeld lijken om mij op zoveel mogelijk loze download knopjes te laten klikken, en als ik het met mijn nieuwe telefoon probeer in de Play Store krijg ik slechts de laatste versie (7.9) als keuze.

Mijn vraag is dus of iemand bekend is met een betrouwbare downloadlocatie voor deze apk. En wellicht is het mogelijk om dat in een pinned topic te zetten, ofzo.
Bij voorbaat dank!
Grüezi mitenand,
Arjan


Alex Kwak

Op je oude toestel zo veel mogelijk app's verwijderen en vooral ook van bijvoorbeeld Facebook (die meestal niet te verwijderen is) de data en cache verwijderen. Dan heb je wel weer voldoende geheugen om naar Google Play te gaan.
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

alegro

Als ik een van de Play Store links open met mijn nieuwe toestel krijg ik de melding: "Je apparaat is niet compatibel met deze versie" .

Het probleem met mijn oude telefoon is dat het systeemgeheugen zo belachelijk klein (157 MB!) is dat zelfs als ik hem geheel naar fabrieksinstellingen reset, ik meteen al tegen de beperkingen aanloop zodra ik de Play Store open. Er wordt dan namelijk automagisch een nieuwe versie van Play Store Service gedownload en geinstalleerd, en die zorgt ervoor dat ik daarna geen enkele marge meer overhoud voor gebruikers apps. Als ik iets probeer krijg ik meldingen als "download mislukt" of "geheugen vol". Bovendien crasht de Play Store Service om de haverklap.

Het is geen ramp. Ik gebruik zoveel mogelijk mijn nieuwe telefoon voor waarnemingen en de oude gaat mee in de rugzak als GPS logger. Maar het zou wel fijn zijn als ik die als backup kon gebruiken.
Grüezi mitenand,
Arjan

Alex Kwak

Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

alegro

Grüezi mitenand,
Arjan