Hoofdmenu

Ongeldige Inloggegevens

Gestart door Frank HJ Cuypers, februari 17, 2017, 13:52:52 PM

Vorige topic - Volgende topic

Frank HJ Cuypers

Ik heb net Obsmapp geïnstalleerd op mijn nieuwe Samsung Android telefoon. Als ik in de configuratie mijn gebruikersnaam/paswoord ingeef voor waarnemingen.be, krijg ik de melding "Ongeldige Inloggegevens". Ik heb alle tips gevolgd van http://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=219901.msg1360327#msg1360327 , en gecontroleerd met "wachtwoord tonen" dat het wachtwoord juist was. Met dezelfde gebruikersnaam/paswoord kan ik wel inloggen op waarnemingen.be. Op mijn oude Android tablet werkte dat paswoord ook perfect; ik heb vandaag nog een upload geprobeerd. Maar als ik mijn oud paswoord opnieuw configureer op mijn oude tablet, krijg ik nu ook de "Ongeldige Inloggegevens" boodschap.
Mijn wachtwoord bevatte de speciale karakters "<", "!" en "$". Ik heb op waarnemingen.be dan een nieuw paswoord aangemaakt zonder speciale karakters. Daarmee werkt Obsmapp wel succesvol op beide toestellen.
Het lijkt er op dat de laatste versies van Obsmapp moeite hebben met minstens 1 van deze speciale karakters, waar dat vroeger geen probleem was.

Alex Kwak

Hallo Frank,

Bedankt voor de melding. Ik zal hier zsm naar kijken.

Groet,
Alex.
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!