Helaas nog niet helemaal goed... bij het intypen van getallen met 2 of meer cijfers gebeuren wat rare dingen...
Dat kwam omdat bij het bijwerken van het aantal de slider werd bijgewerkt, én vice versa! En aangezien de slider van 20 naar 30 gaat enz. deed het aantal hetzelfde.
Aangepast in b7
Invoeren aantallen werkt inmiddels een stuk beter, maar nog niet 100%... (wel een stuk werkbaarder nu!) nog een paar kleine verbeterpunten/fouten.
- Wanneer je poogt het meest linker cijfer te verwijderen (dmv backspace) (bijv. omdat je een fout hebt gemaakt) en de overige getallen zijn alleen maar nullen, crasht de app vaak, of wanneer je het laatst overgebleven cijfer probeert te verwijderen... (wel erg hinderlijk bij het testen door herhaaldelijk dingen in te vullen en opnieuw te willen proberen

)
- Bij een reeds opgegeven getal van meer dan 1 cijfer (bijv. 100) werkt de + en - niet meer zoals ik dat verwachtte, namelijk verhoogt hij alleen het tien- of honderdtal wat er dan staat... wanneer er staat 20 geeft een plusje 30, wanneer er staat 500 geeft een plusje 600... terwijl ik zou verwachten dat plusje kort indrukken gewoon +1 zou moeten zijn... (zoals dat altijd was) en lang indrukken een tienvoud erbij...
- Boven 1000 doet de +-toets het niet naar behoren... (mogelijk omdat de schuifbalk tot 1000 gaat) hij stelt het dan altijd op 1000, bijv. als ik 3500 intyp en vervolgens plus gebruik, wordt het 1000. Het invoeren van meer dan 1000 gaat via de schuifbalk al helemaal niet, want dat is maximum... maar er is vast over nagedacht dat dit het max is... ik weet alleen niet of dat het handigste maximum is... als je groepen van bijv. spreeuwen, ganzen, smienten of goudplevieren oid aan het schatten bent, kan ik me goed voorstellen dat je meer dan 1000 zou willen opgeven.
Suggestie/wens:
Misschien is het verstandig om de telmethode ook in dit aantal-scherm onder te brengen... juist omdat dit hier alles mee te maken heeft... (en misschien stimuleer je daardoor ook om dat in te voeren).
In de meeste recente 7.24b8 zit een filemanager om folders op te schonen
Interessante info, maar euh... moeten wij gebruikers (of beta-testers) daar iets mee, of is het meer ter info en gaat alles automatisch?