snel invoer scherm en aanpassingen

Gestart door petraw, oktober 18, 2007, 09:31:18 AM

Vorige topic - Volgende topic

hiskodevries

opnieuw een verbetering.
de soorten die bij ons als escape bekend staan zijn reeds aangevinkt. dat scheelt ook weer.
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

Nietspitten

Citeer
Wat de zz-soorten betreft die eerst niet opgenomen waren (omdat ze kwetsbaar zijn, maar in het waarneming.nl-systeem niet automatisch vervaagd worden): is het niet mogelijk het zo te doen, dat deze, wanneer ze vanaf de snelinvoerlijst ingevoerd worden wél automatisch vervaagd worden?
Wat is hiervan nou toch de motivatie om dit te willen doen (laten doen)?
Planten streeplijsten worden gemaakt van een kilometerhok met soms wel meer dan 200 soorten per lijst.Soorten, waar meer aandacht aan zit staan op de binnenkant, en worden dus met zorg gestreept.
Om deze hoeveelheden in te voeren bestaat de snelinvoer lijst .
Waarom daan toch de moeilijke soorten en lang niet altijd de meest zeldzame of rodelijst soorten of bedreigde soortendan te vervagen.
groeten, Gerrit

Nietspitten

Hisko

Perfect, door de invoerlijst weer compleet te maken.
groeten, Gerrit

petraw

Beste Hisko,

Nu kan ik weer lekker snel al mijn soorten invullen. Hartelijk dank om het in orde te maken. Het invoeren met escapes werkt nu ook. Ik heb al een aantal lijsten met het wetenschappelijke scherm ingevoerd.

Groet,

Petra

Groet, Petra

petraw

Beste Hisko,

Vandaag de rest van mijn lijsten ingevuld. Het snelinvoerscherm werkt met de latijnse namen goed. Ook handig dat het nu gewoon in het menu staat.

Groet en nogmaals dank,

Petra
Groet, Petra