Determinatie Langpoot...

Gestart door MikoNumeroUno, december 30, 2016, 14:41:42 PM

Vorige topic - Volgende topic

MikoNumeroUno

Gespot in het Wooldse Veen op 21-07. Valt er nog iets meer over de soort te zeggen of wordt het Langpootmug sp. ?
Alvast dank :smile:    Mike
Voor determinatievragen wordt ik automatisch omgeleid naar Waarneming.nl (W) , invoeren doe ik echter via Telmee.nl (T).
Van origine ben ik een amfibieën/reptielen mens en Ravon gebruikt nu eenmaal T .Beide programma's werken wél samen qua gegevensverzameling en uitwisseling richting de belanghebbende organisaties.

KoenVerhoogt

Tipula spec in ieder geval... Verder durf ik niet te gaan vanaf een foto, maar misschien iemand anders wel :)
Met vriendelijke groet, Koen Verhoogt
Favoriete soortgroepen: Korstmossen en Kevers
6237 soorten tot nu toe

https://waarneming.nl/user/photos/102250[/url

MikoNumeroUno

Dank Koen :blink: Dan wordt het dus voorlopig een "Langpoot-sp." waarneming  :duim:
Voor determinatievragen wordt ik automatisch omgeleid naar Waarneming.nl (W) , invoeren doe ik echter via Telmee.nl (T).
Van origine ben ik een amfibieën/reptielen mens en Ravon gebruikt nu eenmaal T .Beide programma's werken wél samen qua gegevensverzameling en uitwisseling richting de belanghebbende organisaties.

RamonVerstraaten

met vriendelijke groeten, Ramon Verstraaten

MikoNumeroUno

Voor determinatievragen wordt ik automatisch omgeleid naar Waarneming.nl (W) , invoeren doe ik echter via Telmee.nl (T).
Van origine ben ik een amfibieën/reptielen mens en Ravon gebruikt nu eenmaal T .Beide programma's werken wél samen qua gegevensverzameling en uitwisseling richting de belanghebbende organisaties.

ruut

ik kan je waarneming niet zien, maar ik neem aan bij gedrag "copula"  ;)
groet, ruut

MikoNumeroUno

Haha,klopt Ruut. Aantal: 1 koppel, man/vrouw / copula / datum/tijd/locatie/Hoogveengebied. enz.
Voor determinatievragen wordt ik automatisch omgeleid naar Waarneming.nl (W) , invoeren doe ik echter via Telmee.nl (T).
Van origine ben ik een amfibieën/reptielen mens en Ravon gebruikt nu eenmaal T .Beide programma's werken wél samen qua gegevensverzameling en uitwisseling richting de belanghebbende organisaties.