Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: Transecten  (gelezen 1434 keer)

Julian

• Member
    • BirdBlog.org
Re: Transecten
« Reactie #30 Gepost op: februari 04, 2020, 18:48:42 pm »

Dat snap ik niet. Die waarnemingen staan sowieso nog niet op waarneming.nl (gaat met de nog te uploaden batlogger import). Het gaat er hier puur om dat ik 'm bij het afronden van het transect op "Vogels" heb gezet in plaats van "Zoogdieren". Dit kan ik zelf niet corrigeren maar zou wel moeten gebeuren voordat ik het batloggerbestand upload.

hiskodevries

• Forum beheerder
« Reactie #31 Gepost op: februari 05, 2020, 22:47:42 pm »

Dat is gebeurt
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

Julian

• Member
    • BirdBlog.org
« Reactie #32 Gepost op: februari 13, 2020, 20:42:16 pm »

Dank voor het aanpassen. Het importeren lukt me nu echter niet (onderstaande foutmelding). Mogelijk heb ik dit zelf veroorzaakt door de te exporteren velden te wijzigen (de Zoogdiervereniging vraagt een andere combinatie voor imports; verschilt van de standaard instellingen bij Batexplorer. Ik ga navragen welke velden idealiter met waarneming.nl-imports worden meegestuurd) en heb dit tevergeefs geprobeerd te fixen. Mocht het dus veroorzaakt worden door een verkeerde veldvolgorde in het .csv-bestand dan is het misschien goed om, voordat er hier iets op wordt bedacht, de reactie van de zoogdiervereniging af te wachten.
----
Upload: Vleer20200203GD_2b.csv
Type: application/vnd.ms-excel
Size: 0.6767578125 Kb
LIST 122553ERROR species 'Species Text' NOT FOUND;Date not correct;This observation should be uploaded to another site Latitude [WGS84] Longitude [WGS84]

hiskodevries

• Forum beheerder
« Reactie #33 Gepost op: februari 14, 2020, 12:55:19 pm »

als je aan de kolommen hebt lopen knutselen werkt het niet
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

Julian

• Member
    • BirdBlog.org
« Reactie #34 Gepost op: februari 14, 2020, 15:26:18 pm »

Ik kom er op terug!
Pagina's: 1 [2]   Omhoog

Pagina opgebouwd in 0.051 seconden met 20 queries.