analist macrofauna zoet en/of zout (met ervaring)

Gestart door Ton van Haaren, oktober 25, 2016, 16:11:00 PM

Vorige topic - Volgende topic

Ton van Haaren

Er wordt een analist gevraagd die ervaring heeft met het analyseren/determineren van aquatische macrofauna van zoete en/of zoute wateren in Nederland. Standplaats is Amsterdam. Alleen serieuze aanmeldingen gewenst. Nadeel is wel dat je mijn collega wordt  ;D
Met vriendelijke groet
Ton

"There's a fine line between fishing and just standing on the shore like an idiot."
-Steven Wright-

javanerkelens

Alleen voor Universitair opgeleide mensen neem ik aan.....
Groet,
Joke (van Erkelens)

Marco de Haas

Staat niet in de vacature, maar vaak is het wo/hbo dacht ik?
Met vriendelijke groet, Marco de Haas
Validator cicaden

Oproepje cicade-waarnemingen: zie hier.
Waardplanten cicaden: zie [url=http

Ton van Haaren

minimaal mbo, maar het belangrijkste is enig ervaring en affiniteit. Zoals altijd: op dit moment weinig tijd voor opleiding.
Met vriendelijke groet
Ton

"There's a fine line between fishing and just standing on the shore like an idiot."
-Steven Wright-

Ton van Haaren

Het is nu erg druk op het werk daarom hebben we op korte termijn iemand nodig. Op de lange termijn is er natuurlijk wel ruimte voor opleiding. Als je zoet georiƫnteerd bent kun je net zo goed worden ingeschakeld voor veldwerk in zoute wateren. Determinatieskills zijn dan niet in eerste instantie nodig. Er is heel veel werk te doen en op dit moment schat ik in dat we zo tot 2020 wel redelijk vol zitten.
Met vriendelijke groet
Ton

"There's a fine line between fishing and just standing on the shore like an idiot."
-Steven Wright-

Ton van Haaren

ik merk nu ook dat de verwijzing naar de solicitatiepagina van eurofins niet werkt. En zoals in de vacature staat dat je contact op moet nemen met Michiel Wilhelm, maar die werkt hier niet meer. Maar de vacatures zijn nog steeds vacant, maar omdat we geen echte serieuze kandidaten kregen is ze verwijderd.

Stuur een geschikte solicitatie brief naar
Amy Storm
Afdelingshoofd AquaSense
H.J.E. Wenckebachweg 120
1114 AD Amsterdam-Duivendrecht
of bel mij over wat wij doen en wat er van je verwacht wordt (0613463514) of anders Amy Storm over deze en andere vragen (0205976758/0610755832)
Met vriendelijke groet
Ton

"There's a fine line between fishing and just standing on the shore like an idiot."
-Steven Wright-

javanerkelens

Bedankt Ton, voor de aanvullende informatie.
Ik zit nog steeds te twijfelen, ..ben zeker een zeer serieus iemand, maar woon in Meppel...
Groet,
Joke (van Erkelens)