Nog maar 1 soortenlijst zichtbaar

Gestart door HJDT, oktober 03, 2016, 14:39:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

HJDT

Even een vraagje: het lukt me sinds een fabrieksreset van mijn telefoon (HTC One M8S) niet meer om in Obsmapp alle soortgroepen die ik heb gedwonload te tonen in het scherm waarin ik een waarneming invoer. Heb al heel wat in de instelling gezocht en ook de handleiding gedownload maar dat heeft me nog geen oplossing geboden.
Daarnaast wil ik ook dat de zeldzaamheden geen opvallend kleurtje krijgen, ook die optie vind ik nergens meer terug in de opties.

Wie weet waar ik bovenstaande ook alweer kan vinden in de instellingen?

Groeten Michel
Heb je echt niks beters te doen?? Kijk dan eens op onze nieuwe site in aanbouw: www.feathertail.com

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.

Alex Kwak

Citaat van: HJDT op oktober 03, 2016, 14:39:02 PM
in Obsmapp alle soortgroepen die ik heb gedwonload te tonen in het scherm waarin ik een waarneming invoer.

Soortgroep kiezen: alle soorten

Citaat van: HJDT op oktober 03, 2016, 14:39:02 PM
Daarnaast wil ik ook dat de zeldzaamheden geen opvallend kleurtje krijgen, ook die optie vind ik nergens meer terug in de opties.

Instellingen -> Geavanceerd -> Toon zeldzaamheid met kleur
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

HJDT

Hi Alex,

Dank voor je hulp al was je antwoord zodanig kort en bondig dat ik de eerste menu optie na heeeeeel diep graven pas zocht. Overigens had ik die vanmiddag ook al gevonden maar gaf toen niet het gewenste reaultaat.

Het menu met gebruikersinstellingen zit wel bijzonder ingewikkeld in elkaar moet ik zeggen met een aantal submenu's die je zomaar opeens vindt door op een vaag icoontje (daarmee bedoel ik dat het mij in ieder geval niet direct duidelijk is wat daar achter zit of zelfs dat het iets is waar je op kunt tikken zodat je in een volgend menu komt) te klikken. Als ik iets veranderd zou willen zien in de app (die verder erg mooi in elkaar zit, laat ik dat vooral niet achterwege laten) dan is dat het...

Groet Michel
Heb je echt niks beters te doen?? Kijk dan eens op onze nieuwe site in aanbouw: www.feathertail.com

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.

fkdeboer

staat op het programma voor versie 8.0  ;) nog even geduld dus
grtjes,
Folkert
--
"This is like deja vu all over again."
Yogi Berra