Zeldzaam geluid. Hulp gevraagd.

Gestart door Johan Koenen, oktober 05, 2016, 22:51:04 PM

Vorige topic - Volgende topic

Johan Koenen

Scherp opgemerkt.  de namen gingen niet helemaal goed idd. Bert en Bart zijn Bram..Geluid is overigens opgenomen in Roden. Was nog niemand geweest die de vraag gesteld had. En namen heb ik idd niet zo de focus op. Wel slordig, verder heb ik er niks over te zeggen.

Wel bijzonder. Op een gegeven moment gaat het niet meer over jet onderwerp maar lijkt het erop dat de focus ligt op:" welke gegevens , opmerkingen, woorden , gedragingen kan ik gebruiken om zijn verhaal in diskrediet te brengen...dit is mijn laatste bericht. Weet niet hoe ik dit topic moet sluiten.

Menno

#31
Als ik dit draadje met de ene pet op lees snap ik jouw reacties Johan.
Maar als ik het met een andere pet op lees snap ik het wantrouwen van andere reageerders ook.
Er zitten best wat onduidelijkheden en tegenstrijdigheden in.

Maar om even opnieuw te beginnen: kleine kans dat we er met de opname van nu uitkomen... maar we geven het een kans.
Wat is de exacte locatie waar je de opname gedaan hebt? (en dan bedoel ik een plaatsnaam i.p.v. naast een bos met dennen)
Vloog de vogel over of zat ie in een struik oid?
Heb je überhaupt iets van de vogel gezien?
Heb je de opname bewerkt? (Behalve 5 keer achter elkaar geplakt)
Zo ja, kan je de originele opname plaatsen?

Goudvink komt naar mijn mening het meest in de buurt maar klopt toch ook weer niet helemaal.
Goudlijster is het niet, is al eerder beargumenteerd ontkracht.

Het topic verwijderen kan je niet zelf: dat kan een van de beheerders doen.

Edit: ik zie dat ik je laatste reactie heb gekruist; eerste vraag kan je negeren  ;)
Groeten,

Menno van Lopik

https://waarneming.nl/user/view/87046