Dat zou ik niet te snel roepen. Wat dat aan gaat hebben wij nog een behoorlijke achterstand op de UK. Heel wat soortjes die nog op onze verlanglijstjes staan 
Zelfs een Taigavliegenvanger moet toch lukken
Omdat ze iets in de UK hebben moet het hier ook kunnen?
In de UK hebben ze red grouse in de hei huppelen, binnenkort dus ook hier?
Nee hoor, zolang wij ze niet hebben kan het blijkbaar niet.
Kleine vliegenvangers kunnen wel, er zit er immers 1 op Ameland
Sander, je praat poep, maar ja, dat is deze hele topic, je moet toch wat afleiding tussen het leren door.
Zolang wij ze niet hebben kan het blijkbaar niet? Dat moet je toch even nader verklaren want anders praat je echt poep. Terwijl er toch heel wat kundige vogelaars in Nederland rondlopen :whistle:
En uiteraard moet al datgene wat ze in de UK hebben gezien toch ook in Nederland kunnen, of niet? Misschien overdrijf ik nu een beetje, maar al zouden we een deel van onderstaande soorten zien

Anders blijft er niets meer te wensen over.
Long Billed Murrelet, Ancient Murrelet, Red-necked Nightjar, White-faced Petrel, Swinhoe's Petrel, American Kestrel, Eleonora's Falcon, Aleutian Tern, Eskimo Curlew, Western Sandpiper, Purple Martin, Cedar Waxwing, Moussier's Redstart, White-crowned Black Wheatear, Varied Thrush, Thick-billed Warbler, Red-breasted Nuthatch, Yellow-throated Vireo, Philadelphia Vireo, Blackburnian Warbler, Cape May Warbler, Magnolia Warbler, Bay-breasted Warbler, Canada Warbler, Chestnut-eared Bunting, Masked Shrike. Wellicht ben ik nog wat vergeten. Red Grouse kan natuurlijk altijd nog met een bootje meekomen
http://www.bou.org.uk/recbrlst1.html