Problemen gerelateerd aan O.S.

Gestart door hiskodevries, oktober 09, 2007, 07:29:47 AM

Vorige topic - Volgende topic

hiskodevries

Hieronder kun je al je Waarneming.nl  problemen kwijt die mogelijk aan je besturingssysteem zijn te wijten.
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

Zonnekoning

#1
Ik neem aan dat het een OSX probleempje is...

Ik stel wel eens een vraag, maar soms vergeet ik de e-mail meldingen van reacties in te schakelen.
Ik klik dan maar op "Volg dit onderwerp" om me op het onderwerp te abonneren. Dit lijkt werkt bij mij niet te werken en krijg gewoon geen bericht dat er gereageerd is.
Een voorbeeld is deze vraag en als ik op "Add reply" klik zie ik dat ik wel op het onderwerp ben geabonneerd.
Erg vervelend omdat ik dan laat of helemaal niet reageer.
Groeten, Lodewijk Jan Coté,
IVN/KNNV Zwolle, VRS De Kooi,
Verzorgingshuis Zandhove.

hiskodevries

Is iemand onder de forumleden aanwezig die voor zijn email outlook 2002 gebruikt ?
zoja als je email van waarneming.nl krijgt wordt deze dan niet op de juiste datum volgorde getoond
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

pvannuys

Hallo Hiske,
Als ik mijn ingevoerde waarnemingen wil exporteren naar mijn pc mbv Internet Explorer duurt dit ontzettend lang (zeker wel 5~10 min, als het dan al lukt).
Als ik echter de bestanden mbv Fire Fox exporteer, staan ze meteen om mijn pc!
Kent iemand dit probleem en is er een oplossing voor dat het bij IE ook snel kan gaan?
groet,
Paul van Nuys
groet,
Paul

hiskodevries

Het kan niet zo zijn dat i.e. je niet verteld dat die klaar is ?
bij mij doet i.e nog geen 3 seconden over 3500 waarnemingen
ik gebruik i.e 7.0
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

pvannuys

CiteerHet kan niet zo zijn dat i.e. je niet verteld dat die klaar is ?
bij mij doet i.e nog geen 3 seconden over 3500 waarnemingen
ik gebruik i.e 7.0
Nee, de IE geeft niet aan dat hij klaar is en blijft doordraaien, met zandlopertje.
Maar ik begrijp uit jou reactie dat het wrsch. aan mijn IE ligt (laatste versie).
Had het probleem al eens eerder gemeld en gokte erop dat er wellicht meerdere mensen hier tegenaan gelopen zijn en er inmiddels wel een handige tip was om dit op te lossen.
Dus als je nog tips hebt hoor ik het graag; anders blijf ik FF gebruiken bij het exporteren.
Heb probleem inmiddels ook op het forum gezet.

groet,
Paul

marcel123

PDF's openen op het forum gaat wel goed met IE, andere bladerprogramma's schijnen daar problemen met te hebben.

Robert Heemskerk

#7
Ik kreeg (na de laatste waarneming.nl-verandering van browser?) de laatste tijd de melding:

'overLIB 4.10 or later is required for the HideForm Plugin'

Ik gebruik zelf mac. os X 10.3.9 met Camino, en ik heb besloten Camino ook te updaten..(naar 1.6)

Maar ik bleef die melding houden:

''overLIB 4.10 or later is required for the HideForm Plugin''


Nu heb ik daarna de 'cache' geleegd binnen Camino, daardoor is het nu OPGELOST  :duim:

Dit even,, mochten andere mensen hier problemen mee hebben..