Hoofdmenu

Forum

Gestart door HPM, september 09, 2016, 19:01:41 PM

Vorige topic - Volgende topic

HPM

Ik merkte dat ik al een poosje geen uitgaande berichten bij mijn PM's zie.
Als ik naar 'Verzonden berichten' ga, krijg ik de mededeling "Probeer het opnieuw. Gaat het weer fout, meld het dan aan de beheerder."
Hierbij dus. Voor zover ik kan nagaan ligt het probleem niet aan mijn kant.
Herman van der Meer

Melchior van Tweel

Als je een PM stuurt en je wilt je antwoord bewaren moet je geloof ik ergens een vinkje aanklikken.
Groet, Melchior
www.melchiorvantweel.nl

HPM

Citaat van: Melchior van Tweel op september 10, 2016, 15:24:39 PM

Als je een PM stuurt en je wilt je antwoord bewaren moet je geloof ik ergens een vinkje aanklikken.

Ja, en dat staat het.
Herman van der Meer

Melchior van Tweel

Dan weet ik het ook niet meer...
Groet, Melchior
www.melchiorvantweel.nl

HPM

Daarom kwam ik ook hier.
Herman van der Meer

Melchior van Tweel

Ik kan wel gewoon bij mijn verzonden PM's.
Groet, Melchior
www.melchiorvantweel.nl

hiskodevries

Herman, wat jij afwijkend hebt is achter de optie geef persoonlijke berichten weer.
Standaard is allemaal tegelijk.
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

HPM

Hisko, ik heb "Sla standaard een persoonlijk bericht op in mijn postvak uit." aangevinkt. Dat is voor zover ik mij herinner altijd zo geweest. Bij het verzenden van een bericht kan je onderaan aanvinken of het moet worden opgeslagen, maar dat staat standaard altijd aan.

Wat is er dan fout?
Herman van der Meer

hiskodevries

Ik heb geen idee. Geef alleen aan wat jij anders hebt dan de default
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

HPM

Citaat van: hiskodevries op september 11, 2016, 10:37:57 AM

Ik heb geen idee. Geef alleen aan wat jij anders hebt dan de default

Is de default dan dat uitgaande berichten niet worden opgeslagen?
Ik zie ook geen oudere uitgegane berichten die ik vroeger wel zag. Helemaal niks. Alleen die melding.
Herman van der Meer

marcel123

Citaat van: HPM op september 11, 2016, 11:17:35 AM
Is de default dan dat uitgaande berichten niet worden opgeslagen?
Ik dacht van wel, maar Hisko weet dat vast zeker. Als ik niks doe worden ze niet opgreslagen.

HPM

Citaat van: optilete op september 12, 2016, 19:30:53 PM
Citaat van: HPM op september 11, 2016, 11:17:35 AM
Is de default dan dat uitgaande berichten niet worden opgeslagen?
Ik dacht van wel, maar Hisko weet dat vast zeker. Als ik niks doe worden ze niet opgreslagen.
Maar ik heb het ingeschakeld en ik zie niets. Moet ik dan aangeven dat ze niet standaard worden opgeslagen (uitvinken dus) om ze te laten opslaan en ze te zien? Dat lijkt me een beetje raar.
En dan is daar ook nog die melding die me naar de beheerder verwijst. Ik mag toch aannemen dat je niet naar de beheerder wordt verwezen als er niets in je outbox zit. Of is dat weer te simpel gedacht?  Bij mij zit er zeker wat in mijn outbox, omdat ik dat eerder heb gezien en voor zover ik weet heb ik het standaard opslaan jaren geleden aangezet.
Herman van der Meer