Hoofdmenu

Onzeker

Gestart door maartenimmerzeel, augustus 29, 2016, 00:02:16 AM

Vorige topic - Volgende topic

maartenimmerzeel

Bij de laatste versie(s) is het niet meer mogelijk om het vinkje bij "zeker" weg te halen. Is daar een reden voor? Ik vind dat namelijk erg onhandig. Ik voerde regelmatig iets als onzeker in om het later thuis uit te zoeken. Nu moet ik het als zeker invoeren en is er een redelijke kans dat ik die waarneming niet meer wijzig...
Groet Maarten Immerzeel


Alex Kwak

Citaat van: maartenimmerzeel op augustus 29, 2016, 00:02:16 AM
Bij de laatste versie(s) is het niet meer mogelijk om het vinkje bij "zeker" weg te halen.

Ik kan dat niet reproduceren, oftewel bij mij gaat het goed. Heb je wel de laatste versie van ObsMapp? (7.4.1)
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

Alex Kwak

Kan je een schermafdrukje geven van de situatie waar het niet goed gaat?
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

Maarten Hotting

Werkt bij mij ook gewoon.
Ik heb het vermoeden dat Maarten het vinkje niet meer kan vinden.
Die stond eerst onderaan het invoerscherm, maar die ik sinds versie 7.3 verplaatst.
Rechtbovenin op sterretje aanklikken en vervolgens op het schermpje wat dan verschijnt op het knopje met de I drukken.
Groet,
Maarten

maartenimmerzeel

Ah, verplaatst dus...weet van meer mensen dat ze wat misten, maar komt goed dus! dank
Groet Maarten Immerzeel


OlivierO

Erg onhandig vind ik. Onderaan het scherm kwam je alleen als je de vier vinkjes wilde wijzigen. De knop "Opslaan" blijft toch altijd in beeld geplakt, dus ik begrijp niet goed waarom je nu 4 keer moet tappen om één vinkje weg te halen.  :huh:
Olivier Olyslaegers

Wil je een vraag stellen? Kijk dan eerst even hier.

marcel123

#6
Citaat van: OlivierO op september 03, 2016, 12:58:30 PM
De knop "Opslaan" blijft toch altijd in beeld geplakt, dus ik begrijp niet goed waarom je nu 4 keer moet tappen om één vinkje weg te halen.  :huh:
:duim:
Ik meen me te herinneren dat het schermpje uitgeklapt blijft als je het eenmaal gevonden hebt, dus dan is dat twee tappen minder.