Hoofdmenu

SomaFlav op Schier

Gestart door Goyatlah, augustus 28, 2016, 00:33:06 AM

Vorige topic - Volgende topic

Goyatlah

2 stuks, vermoedelijk beide fems. 100% zeker
Moi, Dolf

Bezoek ook eens Libellen in Nederland met de enige interaktieve en op foto's gebaseerde libellentabel, veel info en heel veel foto's

Weia

Groeten, Weia
rode bosmieren: https://forum.waarneming.nl/index.php/topic,342651.0.html
pagina over variatie bij een paar lastige libellensoorten: www.at-a-lanta.nl/weia/LibellenVariatie.html
motmugjes van foto determineren: http://www.at-a-lanta.nl/weia/Motmuggen.html
familie motmuggen systematisch http://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=378882.0

Goyatlah

Idiote vraag. Nee dus. Net zoals er meerdere fotos van Pantala op Observado staan en ik er geen heb zegt dat dus geen shit. Van beide soorten heb ik er meer gezien dan welke zogenaamde admin samen bij elkaar.  En verder. GA MAAR ZOEKEN, dat deed ik eerder zelf ook.
Moi, Dolf

Bezoek ook eens Libellen in Nederland met de enige interaktieve en op foto's gebaseerde libellentabel, veel info en heel veel foto's

Frank van de Putte

Gaat het verder wel goed Dolf?
Groetjes,

Frank van de Putte

Goyatlah

Geen idee wat je bedoeld. Ik heb Multiple Myeloom, (meervoudige beenmergziekte), honderd procent ongeneeslijk. Afgelopen weken blies de chemo alles op, onder tussen probeer ik het Sdepri onderzoek on course te houden. Misschien moet ik vragen of jij wel spoort. ????? Denk even na. Btw heb jij ooit een relevante waarneming gedaan? If not, SHUT UP
Moi, Dolf

Bezoek ook eens Libellen in Nederland met de enige interaktieve en op foto's gebaseerde libellentabel, veel info en heel veel foto's

Frank van de Putte

Dolf, dat is heel triest, dat wist ik niet, ik wens je veel sterkte voor de komende tijd, en dat meen ik oprecht!

groeten,
Groetjes,

Frank van de Putte

Goyatlah

Moi Frank,

je bent pas triest als je je zelf zo voelt en je zo gedraagt. Deze ziekte is niet te overwinnen, maar zolang ik leef ben ik de baas. Wat ik in dit topic bedoel is simpel genoeg, heb respect voor elkaar, want je kent elkaars achtergronden niet half.
Moi, Dolf

Bezoek ook eens Libellen in Nederland met de enige interaktieve en op foto's gebaseerde libellentabel, veel info en heel veel foto's

Albert-Willem Hummel

Citaat van: Goyatlah op augustus 28, 2016, 00:33:06 AM
2 stuks, vermoedelijk beide fems. 100% zeker

Mooie waarneming Dolf!  :duim: Jammer dat je geen foto's hebt kunnen maken.

petermeer

Citaat van: Goyatlah op augustus 28, 2016, 04:27:21 AM... heb respect voor elkaar...
Dit geldt natuurlijk ook voor jou Dolf!

Respect voor de andere forumgebruikers en zeker ook voor de admins (ook naar degene die helaas niet meer onder ons zijn).
Groeten van Peter van der Meer
KNNV, afdeling Stichts-Hollandse Polderland

Hoe meer ik leer, hoe meer ik tot de ontdekking kom dat ik nog niets weet! (Socrates, 470-399 v. Chr.).

Goyatlah

Overigens, het ging geloof ik over SomaFlav, wat weer eens helemaal is gekaapt. Ook mijn eigen schuld, ik had niet zo kribbig tegenover Weia moeten doen. Zij deed haar werk, ik was een beetje paranoia - maar ik heb nooit een verontschuldiging vanuit wn.nl gehad voor de keren dat dat realiteit was. Voor mensen die dat denken, ik heb geen psychose ooit gehad.
Moi, Dolf

Bezoek ook eens Libellen in Nederland met de enige interaktieve en op foto's gebaseerde libellentabel, veel info en heel veel foto's