Natuurfotografie forum

Gestart door canedje, oktober 03, 2007, 08:40:57 AM

Vorige topic - Volgende topic

canedje

Hallo allemaal.
Ik heb een natuurfotografie forum gemaakt.
Ik zou het leuk vinden als mensen die bekijken en lid willen worden (geen kosten aan verbonden). Om zo een leuke wisselwerking te krijgen tussen natuurfotografen.

de site: www.natuurshot.nl

Link naar www.natuurshot.nl, leuk dat je ff kijkt


canedje

#1
Leuk, heb veel kijkers gehad via waarneming, nu nog mensen die zich aanmelden! ;)  :whistle:

g.j. keizer

#2
Citeernu nog mensen die zich aanmelden!
Edward,
En dat heb ik gisteren gedaan. De site ziet er goed uit, men gaat op een prettige manier met elkaar om en de foto's komen door de donkere achtergrond uitstekend tot hun recht. Wie volgt ?
Zwamgroet,
Gerrit J. Keizer
www.soortenbank.nl
Paddenstoelen

Leon Olsthoorn

Jag gillar blommor, jag gillar träd, jag gillar naturen som den är!

canedje

Bedankt voor het compliment Gerrit Jan.
Ook van harte welkom Leon, leuk dat jullie je hebben aangemeld!!

Iolaire

Leuke site. Goed initiatief ook. :duim:
Ben pas dit jaar begonnen met natuurfotografie en een dergelijke site zou mij zeker helpen. Echter.... ik woon in wat men noemt "West-Nederland" (even boven Alkmaar) en op de site wordt duidelijk dat het bedoeld is voor mensen uit de noordelijke regio van Holland. Nu is "Noordelijk" een relatief begrip en m.i. is "Holland" dat zeker ook  :D, maar begrijp ik hieruit dat ik als "Westfries" niet in aanmerking kom voor aanmelding?  :(  
Met vriendelijke groeten,

Willem Boomkens

canedje

#6
De grens is nou nog niet heel erg duidelijk gesteld, want inmiddels komen de leden zelfs uit bijvoorbeeld Ommen. Daarbij woon ikzelf ook boven Alkmaar, een "westfries" dus..  ;) De gedachte was NoordHolland als doelgroep, echter een breder publiek is geen probleem.

Oftwel, je bent van harte welkom  :duim:

g.j. keizer

En ik woon tussen de IJssel en de Veluwezoom en in de Duitse Zuid-Eifel. Kan het nog zuidelijker ?
Zwamgroet,
Gerrit J. Keizer
www.soortenbank.nl
Paddenstoelen

Iolaire

CiteerDe gedachte was NoordHolland als doelgroep, echter een breder publiek is geen probleem.

Oftwel, je bent van harte welkom  :duim:
Top!  :duim:

Done!

CiteerEn ik woon tussen de IJssel en de Veluwezoom en in de Duitse Zuid-Eifel. Kan het nog zuidelijker ?

Tja, die Zuid-Eifel... is het in de winter ook leuk daar, Gerrit? :D
Met vriendelijke groeten,

Willem Boomkens

g.j. keizer

CiteerTja, die Zuid-Eifel... is het in de winter ook leuk daar, Gerrit? :D
Willem,
Dat ligt aan je interesses, overwinterende vogels tref je altijd aan. Zie : http://www.vogeldagboek.nl/Vogelgevecht.html .
Zwamgroet,
Gerrit J. Keizer
www.soortenbank.nl
Paddenstoelen

Iolaire

CiteerWillem,
Dat ligt aan je interesses, overwinterende vogels tref je altijd aan. Zie : http://www.vogeldagboek.nl/Vogelgevecht.html .
Mijn interesses zijn breed. En ik ben altijd op zoek naar mooie plekjes voor een midweekje in de natuur. De Dordogne in de winter is bijv ook prachtig (en je komt er werkelijk niemand tegen! behalve een verdwaalde Fransman :D )

Je filmpje wilde niet laden, overigens, maar dat kan aan mijn laptop liggen...
Met vriendelijke groeten,

Willem Boomkens

g.j. keizer

CiteerJe filmpje wilde niet laden, overigens, maar dat kan aan mijn laptop liggen...
Willem,
Het is een fors bestand, dat enige tijd nodig heeft om te laden. En ik krijg vaker berichten over problemen met laptops, op mijn reguliere computer geeft het laden en vertonen geen problemen. Je kan overigens het beste op de tekstregel boven (en niet op) de centrale foto klikken.
Zwamgroet,
Gerrit J. Keizer
www.soortenbank.nl
Paddenstoelen

Iolaire

Okido. Ik zal het nog eens proberen!
Met vriendelijke groeten,

Willem Boomkens

canedje

Vandaag zijn er 5000 berichten geplaatst op het forum van NatuurShot.
Een hele mijlpaal!!
Ik wou dat toch even delen B)