Ik zou dus zeggen: reageer even op de survey, is 2 minuten werk!https://twitter.com/BirdGuides/status/755750163625500673 en directwww.surveymonkey.co.uk/r/K6PFSFS
This survey is currently closed. Please contact the author of this survey for further assistance
Kan me ook voorstellen dat ze die enquete niet 5 maand laten lopen...
.@weirdNumber @KitemanX @gonebirdin @_BTO we're delighted to reveal that there will be an Android version of full #BirdGuide in Spring 🐦🎄🎉👏
Noors en Zweeds
In de iPhone versie (geweldige app!!!) kan je alleen de taal van de soortnamen instellen. Daarbij kan je kiezen voor een eerste taal die overal in de titels verschijnt, en een tweede taal als onderschrift. Bijvoorbeeld Nederlandse titels met de wetenschappelijke naam als onderschrift. De beschrijvingen zijn volgens mij alleen in het Engels beschikbaar. Ik kan in ieder geval niet vinden hoe ik dat zou kunnen aanpassen.
Het heeft even geduurd, maar hij is inmiddels beschikbaar in de Google Play Store: de android versie van de Collins Bird Guide. Een unreleased versie, maar wat ik er tot nog toe van gecheckt heb, werkt.
Citaat van: Wouter van Pelt op mei 31, 2017, 14:36:44 pmHet heeft even geduurd, maar hij is inmiddels beschikbaar in de Google Play Store: de android versie van de Collins Bird Guide. Een unreleased versie, maar wat ik er tot nog toe van gecheckt heb, werkt.Mooie app, nog niet in het Nederlands. Aparte optie om voor Groot-Brittannië en Ierland (0,69 cent) te downloaden met verspreidingskaarten vanaf 2007. Bij bijna alle vogels ook het geluid af te spelen, zowel zang als roep. Kost 14,99 euro en is ongeveer 350mb. Werkt soepel en goed wat ik tot nu toe heb getest.
Marcel,Ik en diverse anderen hebben verwoed de makers proberen te overtuigen van een Nederlandstalige app, dat heb ik hierboven dacht ik al eerder verteld.Desalniettemin zal ik nog eens kijken wat er mogelijk is
Ik en diverse anderen hebben verwoed de makers proberen te overtuigen van een Nederlandstalige app, dat heb ik hierboven dacht ik al eerder verteld.
You can now search for species with your secondary as well as primary language (Scientific Language for example)
Citaat van: Steven Wytema op juni 04, 2017, 07:34:36 amIk en diverse anderen hebben verwoed de makers proberen te overtuigen van een Nederlandstalige app, dat heb ik hierboven dacht ik al eerder verteld. Ik kan nu wel zoeken op Grijze gors...
Mooie app, nog niet in het Nederlands. Aparte optie om voor Groot-Brittannië en Ierland (0,69 cent) te downloaden met verspreidingskaarten vanaf 2007.