Hallo allemaal,
Ik ervaar sinds een tijdje problemen met het uploaden en weergeven van waarnemingen via de ObsMapp app. De versie die ik heb is 7.27.1.
In het veld voer ik hier waarnemingen in, welke ik thuis upload. Hier krijg ik per mail een bevestiging van. Als ik echter op waarneming.nl inlog en naar mijn profiel ga (Ruth van den Herik), zie ik daar de waarnemingen niet terug in de lijst. Ook niet na een aantal dagen of een week. Dit heb ik al meerdere keren gehad. Ik zie wel de waarnemingen staan die ik thuis direct op waarneming.nl heb ingevoerd, dat gaat wel goed. Het gekke is dat als ik naar een soort ga waarvan ik een waarneming heb gedaan (maar welke ik dus niet in mijn eigen overzicht zie), ik wel mijn waarneming zie staan. Bijvoorbeeld, in mijn eigen lijst zie ik geen waarneming van de steltkluut, maar als ik naar de soort steltkluut ga en klik op waarnemingen en terug scroll in de lijst, kom ik mijn waarneming wel tegen (29-5-2020). Ik krijg ook meldingen in mijn mailbox dat er commentaar is op een aantal van mijn waarnemingen, maar deze zie ik ook niet zelf in de lijst.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Ligt het aan een instelling in de app? En kan ik iets doen om de waarnemingen alsnog zichtbaar te krijgen in mijn overzicht?