Niet echt een bug, maar ook niet echt netjes...
Op mijn niet al te snelle telefoon, krijg ik bij het openen van het hoofdmenu scherm (dus dat met al die vakjes waaronder "waarnemingen" en "kaart" etc...) komt in het vakje van "waarnemingen" eerst het getal "123" te staan, alvorens het werkelijk aantal hier verschijnt.
De eerste keer dat ik dit zag schrok ik nogal, omdat ik wist dat ik slechts 1 waarneming bewust had ingevoerd, en bang was dat mijn toets had vast gezeten oid... later besefte ik dat het vermoedelijk gewoon een soort van placeholder is (voor debuggen e.d.)...
Misschien is het verstandig om in de productieversie deze "placeholder" te vervangen door "0" (zeggen: nul) of een soortgelijk minder specifiek getal (of tekenreeks). Dan win je in elk geval 1 persoon die niet meer elke keer een fractie van een seconde verward is, alvorens bovenstaande opnieuw te beseffen...

En ja ik weet het... ik moet mijn telefoon gaan vervangen... hij is traag

EDIT: het kan best zijn dat hetzelfde gebeurt bij "uploaden" ook gebeurt, maar door het achterliggende plaatje (en het feit dat het bij "waarnemingen") veel te duidelijk is, valt het me daar minder op