Nu een spannende kat in de middenberm (!) bij Den Bosch

Gestart door maurice.lahaye, juni 16, 2016, 12:00:43 PM

Vorige topic - Volgende topic

maurice.lahaye

Zojuist melding van een collega van een forse kat met geringde staart in de middenberm bij Den Bosch. Het zal de A2 zijn, bij HMP-paal 116.5. Let op, het gaat om de middenberm, dus alleen bij/tijdens de file effe kijken. GAAT NIET PROBEREN HET DIER TE VERZAMELEN. Extra info is daarentegen wel welkom  ;). Collega reed richting A'dam.
Maurice
admin
2015 is het jaar van de das! www.zoogdiervanhetjaar.nl

Douwe van der Ploeg

Misschien moet er voor dit soort dingen eens iets worden verzonnen.. een mailinglist ofzo?
Meestal als ik dit forum lees is het als ik weer thuis ben, niet als ik net ergens vertrek en best even om kan rijden. Nu is dit geval voor mij uit de richting, maar bijvoorbeeld die mogelijke wasbeerhond van Bart laatst, had ik best langs kunnen gaan als ik het eerder had geweten.
Douwe van der Ploeg

migratorius

Citaat van: Douwe van der Ploeg op juni 17, 2016, 03:44:14 AM
Misschien moet er voor dit soort dingen eens iets worden verzonnen.. een mailinglist ofzo?
Meestal als ik dit forum lees is het als ik weer thuis ben, niet als ik net ergens vertrek en best even om kan rijden. Nu is dit geval voor mij uit de richting, maar bijvoorbeeld die mogelijke wasbeerhond van Bart laatst, had ik best langs kunnen gaan als ik het eerder had geweten.
Of een app: "Dead Beast Alert"...

JanHein

hiskodevries

Citaat van: migratorius op juni 17, 2016, 16:58:14 PM
Citaat van: Douwe van der Ploeg op juni 17, 2016, 03:44:14 AM
Misschien moet er voor dit soort dingen eens iets worden verzonnen.. een mailinglist ofzo?
Meestal als ik dit forum lees is het als ik weer thuis ben, niet als ik net ergens vertrek en best even om kan rijden. Nu is dit geval voor mij uit de richting, maar bijvoorbeeld die mogelijke wasbeerhond van Bart laatst, had ik best langs kunnen gaan als ik het eerder had geweten.
Of een app: "Dead Beast Alert"...

JanHein
gewoon invoeren als wilde kat, dan gaan die alerts vanzelf
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

MaartenHaverkamp

Citaat van: hiskodevries op juni 17, 2016, 18:56:08 PM
Citaat van: migratorius op juni 17, 2016, 16:58:14 PM
Citaat van: Douwe van der Ploeg op juni 17, 2016, 03:44:14 AM
Misschien moet er voor dit soort dingen eens iets worden verzonnen.. een mailinglist ofzo?
Meestal als ik dit forum lees is het als ik weer thuis ben, niet als ik net ergens vertrek en best even om kan rijden. Nu is dit geval voor mij uit de richting, maar bijvoorbeeld die mogelijke wasbeerhond van Bart laatst, had ik best langs kunnen gaan als ik het eerder had geweten.
Of een app: "Dead Beast Alert"...

JanHein
gewoon invoeren als wilde kat, dan gaan die alerts vanzelf


maar nooit risico's nemen voor een dood beest :rolleye: