link forum/waarneming

Gestart door Predator, september 23, 2007, 17:34:55 PM

Vorige topic - Volgende topic

Predator

Hallo,

misschien is het handig een soort link in het forum te bouwen om van een gebruiker op het forum de waarnemingen te kunnen zien.

voor de rest wens ik waarneming veel succes verder, er zijn steeds meer mensen die daadwerkelijk hun waarnemingen invoeren, ik zag dat er gister (zaterdag red.) 66(!) waarnemingen van ijsvogels zijn en 61 van de grote zilverreiger
Groet, Maarten

frankmeer

CiteerHallo,

misschien is het handig een soort link in het forum te bouwen om van een gebruiker op het forum de waarnemingen te kunnen zien.
Mee eens, ik heb dit in het verleden ook al eens aangekaart. Toen is er niks mee gedaan, maar het lijkt me nog steeds handig.
Frank van der Meer

petermeer

Wat is hier de meerwaarde van? Geeft het een forum-gebruiker meer status als hij meer waarnemingen heeft ingevoerd?
Groeten van Peter van der Meer
KNNV, afdeling Stichts-Hollandse Polderland

Hoe meer ik leer, hoe meer ik tot de ontdekking kom dat ik nog niets weet! (Socrates, 470-399 v. Chr.).

Vincent

Het is wel mogelijk, maar dan moet elke forumaccount handmatig gekoppeld worden aan de waarneming.nl-account. Dat is te veel werk. En wat krijg je ervoor terug?
Vincent

marcel123

Misschien moet iedereen die dat wil het maar in zijn eigen signature zetten?

Jeroen Nagtegaal

Of mischien kun je het net als je MSN enzo erbij zetten, dus ook een vakje voor je waarnemingen,
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

hiskodevries

Heren, tussen het waarneming.nl account en het forum account is geen enkele relatie dus die link kan niet automatisch gegeneerd worden.
een ieder kan dit zelf in zijn handtekening knutselen.
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0