natuur gebied vlakbij ommen

Gestart door joost_gabriels, augustus 22, 2007, 20:26:26 PM

Vorige topic - Volgende topic

joost_gabriels

hoi wij gingen hike op scouting kamp. dat was vet :D.
En we gingen 6 km lopen en we liepen door een natuurgebied met heel veel water.
Zo mooi en wij willen keer naar overijsel rijden dus toen zij ik oow dan weet ik eenooie plek maar.
ik weet niet meer waar dat was :( dus kunnen jullie me helpen het leek net een tropish oerwoud ofzo was echt prachtig.
met Vriendelijk groet joost.
vriendelijke natuur groetjes joost gabriels

Rinie van Reenen

Ha Joost,

Als ik het wist zou ik je graag willen helpen, maar ik weet het niet... Liep er trouwens ook een rivier door dat gebied? Als dat zo was, dan weet je namelijk al dat het in de buurt van de Vecht geweest moet zijn...
Groet, Rinie van Reenen

eline1234

Hey Joost,
misschien kun je nog even bellen met degene die meegingen op het kamp of met de scouting zelf? Die zullen het vast wel weten!
Eline

michel.wissink

Het Vechtdal (zeg maar tussen Hardenberg en Ommen) is inderdaad prachtig, maar Overijssel heeft nog veel meer hoor!  :)
Groeten,
Michel

Katoelenkiekers.nl

Camera: Fuji FinePix HS10 en FinePix S1
Kijkers: Nikon Action 8x40; Bynolyt Target 60

frankmeer

Ik was vorige week in het Reggedal (Velderberg), dit is ook een prachtig gebiedje.
Frank van der Meer

joost_gabriels

hoi er liep wel een rivier doer of der waren wel allemaal meertjes maar ik keek op de staatsbosbeheer site . Maar daar kon ik het niet vinden maar ach ik vind het nog wel een keer :D.
vriendelijke natuur groetjes joost gabriels

frankmeer

Was het wel van Staatsbosbeheer, niet van Natuurmonumenten of Landschap Overijssel?
Frank van der Meer

vankeulen

Het Reestdal (ligt niet heel dicht bij Ommen) maar op zich wel in de buurt, is ook prachtig, loopt overigens geen rivier door maar riviertje (de Reest)  
Groet Kees van Keulen