Baardgrasmus wageningen

Gestart door Jorick, april 14, 2016, 20:01:20 PM

Vorige topic - Volgende topic

SlechtValk

Ik was er rond een uurtje of 15:00 en ongeveer een uurtje tevergeefs gezocht (met nog iemand) (ik had hem zelf vrijdag al, hij nog niet).

Wij waren in die tijd zo ongeveer de enigen. Er kwamen twee vogelaars even kijken maar die waren vrij snel alweer weg en een jongen die hem al eerder had en ook niet heel fanatiek aan het zoeken leek. Al met al denk ik dat het nog niet hopeloos is (voor hen die hem nog niet hebben) gezien het weinige aantal ogen dat er vanmiddag naar zocht (ik weet niet hoe dat vanochtend is geweest?).
Met Vriendelijke Groeten,
SlechtValk (a.k.a. Stefan)


Na de paartijd gaan de vogels trekken.

SlechtValk

Wat gebeurt er eigenlijk als ik baardgrasmus invoer met aantal 0 (om te laten weten dat ik gezocht heb, maar niet gevonden heb)? En is dit aan te bevelen? gezien het zelden lijkt te gebeuren denk ik dat men hier niet de voorkeur aan geeft...
Met Vriendelijke Groeten,
SlechtValk (a.k.a. Stefan)


Na de paartijd gaan de vogels trekken.

Guus Peterse

Heb op FB gezien dat er vanmorgen met minstens 10 man nog tamelijk uitgebreid gezocht is. Ik ben dus bang dat-ie echt weg is.
Guus Peterse

Nieuw op mijn weblog: Kaapverdië juli - augustus 2015

Robertmeer

Ik heb vanochtend zelf een half uurtje gezocht. Toen waren er zeker zeker 10 andere vogelaars, waarvan eentje zeker twee uur aan het zoeken was geweest (en bovendien twee vogelaars uit Keulen). De vogel is de afgelopen dagen wel vaker even uit beeld geweest (op vrijdag zelfs enkele uren), maar het lijkt me sterk dat de grasmus er nog zit.
Groet,
Robert van der Meer

Lees ook eens mijn weblog: http://robertbirding.wordpress.com/

Michael Kopijn

Vanaf 11.30 tot 14.30 intensief gezocht met nog 4 man maar tevergeefs.